AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
374

Jag blir så trött så trött CODE till radion?

V12 Racer
Gorde bort mig 3 ggr nu är det bara 4 streck kan inte få liv i fanskapet har ändå väntat ett dygn hjälper det att koppla ur den ??
.....HJÄLP

Tja, den gör ju bara sitt jobb...
Att koppla ur den innebär ju att koden skall gå in igen, hjälper knappast heller. På vissa fabrikat får man ny chans efter nån timme eller nåt dygn, på andra blir det till att kontakta BMW eller auktoriserad radioverkstad. Inga problem så länge man kan verifiera rätt ägarskap osv, men kostar ju en liten slant.

FP
dr
57
driver28
540IA Touring 1997
Hej!
enligt min insttruktionsbok skall det bara vara att koppla från battriet 5 minuter och återansluta så skall koden släppa... det är inget vidare stöldskydd... Jag har däremot ett problem med att jag inte har matat in någon kod nån gång, och ibland när jag startar bilen så dyker det upp fyra streck på skärmen. Då behöver man bara slå i vilken kod som helst eller trycka menu knappen så försvinner den!?!?!? borde den inte antingen inte ge upp så lätt eller inte visas alls?

/Hasse
V12 Racer
Tack för intresset. Fasen va snopen jag blev i fredas Startade bilen 4 streck i radion. skrapade rutorna När jag va klar stod det code och nu fungerar allt som vanligt Tog 4 dygn
innan man kunde göra något...Slutet gott trots allt.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.