|
|
|
|---|---|
|
Hej igen: jag skulle gärna vilja tona mina rutor på min 325 E36 men när man ringer om prisuppgift så är det hutlösa priser för 3 st rutor pendlar mellan 2500-3500 nu undrar jag om det är nån som känner till nån person eller företag som gör ett bra jobb till lite mera mänskliga priser.....alla svar är välkomna . tack mvh jimmy JEA | |
|
Kolla på : Länk Jag hade toning från dem på min Coupé, gjutet. Har även använt deras produkt på 3 andra modeller. //H Bilen ==>> Länk |
|
jeppe_L |
Constrictor: det går bara att ha på fasta rutor va??? 18 åring med BMW:) önskas köpa 4st Intergral A2 (7x17") |
jeppe_L |
Constrictor: ´vet redan svaret...man kan specialbeställa till vevningsbara rutor:) men hur blir det med imma....lägger den sig mellan rutan o plexit??? elelr blir det helt lufttätt?? 18 åring med BMW:) önskas köpa 4st Intergral A2 (7x17") |
|
Tack för svaret ...det verkar vara en kanongrej men...sitter det verkligen bra på en 325 coupe,det håller inte på att ramla av hela tiden eller???? Annars verkar det jättebra mvh Jimmy JEA |
|
jeppe_L |
jimbo666: om du köper en uppsättning...så gör jag också det....så blir vi båda lurade isåfall:) hehe 18 åring med BMW:) önskas köpa 4st Intergral A2 (7x17") |
|
Vet någon hur bra de funkar med den öppningsbara rutan på t ex E34 touring? Ramlar den av hela tiden eller sitter den fast som berget? |
|
| Rutan som tillhör bakluckan alltså..... | |
|
tänkte på samma sak finns det bra porrmörka rutor skulle vilja ha som på denna bilden obs endast där bak !!!!!Länk Mvh/ Daniel Länk |
|
|
Dom va ju inte dyra dom där solariplexus rutorna.. Kanske köper sånna jag me :D Hur blir man av med den nuvarande toningen på min kärra? Vanlig toningsfilm sitter på nu.. Länk |
|
|
Eftersom att det fattas toning på min bakruta så ringde jag till en glasfirma och dom sa att det skulle kosta 1300-1400:- då verkar det ju bättre att köpa sånna där toningsrutor för 920:- Länk |
|
Bmw ludde |
Solarplexius "film" är för mörk, släpper bara igenom 10 %. Det ska se proffsigt ut, det gör det med 15-25 % film. Schnell, Kompetent, Zuverlässig. |
| bara det tonar och ser bra ut, sen om det inte ser proffsigt ut, vem bryr sig? | |
Bmw ludde |
Jag tycker att sådan mörk film passar på A-traktorer, men de e min smak det. Schnell, Kompetent, Zuverlässig. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.