|
|
|
|---|---|
|
Har ett problem, efter avställning i vintergaraget kom jag ner till bilen och skulel starta upp den. Den startade direkt men så fort som jag gasade lite så dog bilen, efter detta har det inte gått att få igång den. Trodde batteriet gett sig, men efter uppladdning av detta... så var det ej problemet. När jag ska starta nu efter att bilen stått ett tag så känns det inte som att den tänder på alla cylindrar. Vad kan detta vara? Tacksam för snabba svar! Mvh. Robban Johansson | |
| Kondens i bensinen?? | |
|
Kan ju vara ett alternativ! Mvh. Robban Johansson |
|
|
se till att ha full tankat innan ni ställer av så blir det inte så mycket kondens i bensinen....ang. dit problem så har jag ingen aning om vad det kan vara tyvärr.. Mvh Ricke |
|
| Låtersom den starta på den bensinen som stod i röret vid spridarna sen stanna den pga att pumpen inte pumpa fram ny bensin Kanske någon startspärr som är kopplad på bensinpumpen som strular eller så startar inte pumpen av någon annan anledning prova lossa bränsleslangen uppe vid spridarna någonstans eller vid bränslefiltret då ska där vara tryck e där inte de så går inte pumpen. | |
|
Oki, min imobilizer är ju ur kopplad.... så det är isåfall om soppapumpen pajat.... ska prova med att torka av alla stift + värma motorn så kondens försvinner....... Får se om det hjälper... Mvh. Robban Johansson |
|
testextra |
Kan vara luftmängdmätaren som slagit en sk frivolt... |
| tändstiften kan ha blivit sura! | |
|
Luftmängdsmätaren har slagit en frivolt? Vad innebär det? Mvh. Robban Johansson |
|
|
Inget svar? Mvh. Robban Johansson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.