|
|
|
|---|---|
|
Ni som letar lågmilare kan ju titta på denna... Länk | |
|
ca 2500 mil på en 91:a låter lite konstigt...antigen är den avställd massa år...om den nu inte är de så är de näst intill omöjligt att de stämmer... en normal bil rullar detta mil antal på 1-2 år |
|
|
Ja.... Om milen stämmer så skulle jag aldrig tveka på att köpa den för 85papp ;-) Det finns ju 91:or med 16000mil som kostar så mkt hehe Mvh Tobbe |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Kan mycket väl stämma,det dyker upp en och annan sån här bil ibland oavsett bilmärke. MVH Hasso Länk |
|
Han verkar ha riktigt fina BMW's i sitt garage! ;-) Mvh Tobbe |
|
|
Tobbe är du ironisk? Jag tycker att bilarna verkar fina om det där med garanterad mätarställning och full dokumentation stämmer! |
|
|
Jo, letar man E36 med låga mil så har han ju några stycken, sen om dom är ärliga eller inte kan jag inte uttala mig om. |
|
|
___seriösa___ **handlare** -= !! SKRIVER !! =- inte en massa!!!!! sånna här!!! tecken på <<<DERAS HEMSiDOR>> sanslöst oseriöst, bland det mest smaklösa jag sett. Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti |
|
|
Johan: Håller med om att det gör ett oseriöst intryck att skriva ******SÅHÄR*********. Lika oseriöst intryck gör man om man inte använder ett sofistikerat skriftspråk. Men jag tycker inte att man ska döma ut en säljare enbart på grund av sådana saker, som egentligen inte har något med bilarna att göra. |
|
|
Var inte ironisk. Bilarna "ser" rätt så fräscha ut! Men håller med om att man inte skriver så om man skall vara seriös. Dessutom upprepar han sig flera ggr. Men den silvriga 328an faller jag för iallafall ;-) Mvh Tobbe |
|
|
Är det 1 ägare och ägd av en äldre herre så kan det säkert stämma. Då är det ett klipp. |
|
|
Om bilen endast gått 2500 mil på 11 år och dessutom använts dagligen (eller minst 3-4 dgr/veckan) så kan man säga att den endast är stadskörd. Den bilen kan vara mer sliten i motorn än en som har gått 25' mil. En kompis till mig hade en MB 200 -87 som han körde max 5-600 mil/år....bara stadskörning. Han fick byta kamaxel vid 7000mil. //Marin |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Marin :Det berodde på tillverkningsfel på kamaxlen, och väldigt vanligt på de årsmodellerna 84-89 på flera tyska bilmärken. MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.