AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
413

Ska byta bort M3an

m3
972
m3efl
Murcielago -03
F430 spider -06
M5 -05
Ska byta m3an mot den här bilen Länk
Utan 19" men då får jag en slant mellan.
Någon som vet nått om bilen som man borde veta?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Min M3 DAYTONA Länk
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Min M3 MUGGELOROT SÅLD---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Varför byter du?
En M3 är ju alltid en M3...det där såg ju lite plastigt ut....
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Är det någon mening att byta en riktig M3 mot en M3 wannabe? Såvida det inte är av ekonomiska själ eller liknande. Vet inget om bilen i fråga men det kan ju vara värt att kolla upp det vanliga som man gör på e36or.
M-
23
M-steve
325cab e36
bilen du kanske ska byta till är snygg, men tycker du inte den har gått lite långt? hade jag haft din m3a hade jag inte bytt!
Jag hade aldrig bytt, jag gjorde samma sak för nåt år sen. Jag var så jäkla trött på alla utgifter som kommer med m bilarna. Dyr försäkring dyra servicar mm mm. jag hade en avusblå m3 cab -94 som jag sålde och köpte en jättefin 328 cab med ht och massa lull lull.

Tröttnade på den efter 3 veckor o sålde den för att köpa en m3a igen. Då blev det en m3 -97 smg som var väldigt rolig.

En gång M alltid M!!!

M-POWER!!!!!!!!!

Länk
Vill inte ens tänka mig hur den ser ut bakom 19 tums fälgarna, inte vackert med 15" på den, har de verkligen kört vinter med en sån påkostad bil?

//Sniffer
Den har snygga gälar iaf tycker jag, men en M3 är ju så mkt mera..
m3
972
m3efl
Murcielago -03
F430 spider -06
M5 -05
jag har haft 3st m3or ägde 2 samtidigt och det är inte billigt.
Men jag har inte tänkt att behålla bilen länge.
Jag fick bra mellan så jag gör inte en dålig affär heller.
Men nu är man utan en M3..

Min M3 DAYTONA Länk
Min M3 MUGGELOROT SÅLD---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
yo
51
you_2_slow
M3-96 coupè
Tjenare det är min polares gamla bil kolla bara gälarna innan du köper den om dom har börjat spricka!!
för det har nämligen hänt innan annars är den rätt fet synd bara att den går som en påse nötter!!!

//Fredde M3 POWER
Länken fungerar inte men jag gissar ett det är den röda 325an som var i Osby?? Rätta mig om jag har fel men var inte den uppe till försäljning i våras här på BmwPower?? Fanns då i Ljungby.
yo
51
you_2_slow
M3-96 coupè
sillen jo det var den !!! o

//Fredde M3 POWER
Den var bra mycke billigare då än vad den var utannonserad till nu men det är ju mycket möjligt att den är renoverad sedan dess som försvarar det högre priset
m3
972
m3efl
Murcielago -03
F430 spider -06
M5 -05
Påse nötter :=)) Ska köpa en bil med riktiga nötter i till sommarn blir nya M3an med smgII.
Jo bytte med en micke från osby.
ena sida så har gälen spruckit lite syns inte mkt men ska fixa det annars så tycker jag skicket på bilen e bra.
Ska annonsera den på fyndbörsen snart.

Min M3 DAYTONA Länk
yo
51
you_2_slow
M3-96 coupè
m3efl Tjenare den är jävligt snygg tycker jag men den gick inte riktigt när jag provåkte vi blev ifrånkörda av en annan 325 och det var rätt stor skilnad men det kanske är fixat?? köpte du fälgarna med? om du gorde det vill du bli av med dom? M3 smgII låter ju inte tråkigt!!

M.V.H //Fredde M3 POWER
M-
23
M-steve
325cab e36
m3efl hu kommer det sig att du redan ska sälja 325an. missnöjd?
m3
972
m3efl
Murcielago -03
F430 spider -06
M5 -05
M-steve
Anledningen till bytet är att jag fick bra mellan hade inte tänkt behålla 325an.
325 körde man när man gick på dagis :=))
you_2_slow.. Satt 19" på när ni blev ifrån åkta? det måste nog vara anledningen.
Cabben är också till salu om någon vill köpa.
Men den ska annonseras ut efter vintern då cabsuget blir större.

Min M3 DAYTONA(DUMPAD) Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.