|
|
|
|---|---|
Manga |
Ville bara dela med mig av glädjen och berätta att jag igår köpte min 5:e E28, en M535iA-85. Jag har tidigare haft: 528i-86, 528i-85, 535iA-86 samt M535i-85. Är MYCKET nöjd med bilen, här är lite fakta för den som är intresserad: M535iA-85: Diamantsvart metallic 28500 mil Nyrenoverad topp, ny kam + vippor Nya bromsar runtom I princip rostfri 1 ägare -86 till juni -02 Svart sportskinninredning mkt fin Glaslucka (El) AC (fungerande) Komplett verktygset i skuffen (!!!!) Original stereo Det enda jag är orolig för är automatlådan som aldrig är bytt/renoverad, men den funkar helt perfekt nu så det är bara att hoppas på det bästa :) Hoppas nån tyckte det var intressant, finns väl fortfarande några E28 fantaster kvar!!? MVH Mange Mange |
|
Bara att grattulera till ännu en underbar bil... Verkar vara en pärla med fungerande AC och komplett verktygssats... Ta väl hand om den... //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
| Ahh din lilla lyckost, en sån vill jag också ha. Tipsa mig om du ser en fin, men kravet skall vara originalskick...möjligen andra fälgar men helst inte. | |
|
Själv är jag mycket avundsjuk!!! Lägg gärna upp några bilder i Galleriet. |
|
Manga |
Bilder på pärlan är på gång så fort jag har tvättat henne och lånat en digitalkamera. Mange |
518i slow mobil |
Grattis... Det e en kanonbil till rimlig peng... Lite avis blir man... Längtar efter bilderna... E28, REAL power for REAL men! BMW e28 registret #154 Länk Hellre blyfot och lustgas än simfot och syrgas Fick körkort 26/9 15.30 =) |
| Grattis till en kunglig bil! | |
|
gratulerar som fan! e28 är mycket fina bilar... jag är mycket imponerad över att din har komplett verktygsset i lådan...inte helt fel! "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! Länk |
|
|
Någon som är intresserad av en fin M535-87? servicebok till 18000 mil(nu 23000). Nästan komplett v-sats saknar endast kombitången. Måste sälja p.g.a rasad topp på andra bilen... Kosta lite mer än jag trott... Desperat! rodge dodge Länk |
|
|
Rodge ! Det behöver inte kosta såååå mycket .. Vad har du för bil ? . Om det är en BMW så kan jag ge dig nummer osv till en som meckat med BMW sedan 69. Skulle tro att beroende på modell så kostar det 6lax kanske . Hmm ja om du är intresserad så ! . |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.