|
|
|
|---|---|
jeppe_L |
nnå som vet hur fan ska göra för att få loss den svarta platsbiten som sitter vid bakspegeln på insidan av dörren????? (nån som har byggt in sina diskanter där, men bilder o lite tips??? 18 åring med BMW:) önskas köpa 4st Intergral A2 (7x17") |
|
den e bara å pilla ut... kör in en kniv eller dylikt. det finns såna "plast-trekanter" med inbyggda diskanter... såg ut så om man beställde "stora stereon" eller nåt sånt... hitta såna plastbitar å byt ut diskanterna. /Jonas |
|
jeppe_L |
men bryter man inte sönder dom plastpluggarna som går in i dören då????? får man kolla på nnå skot då...elelr finns det att köpa nya??? 18 åring med BMW:) önskas köpa 4st Intergral A2 (7x17") |
| jag har ställt den fråga innan med diskanter, kolla bland bilstereo, sök på inlägg.. där fanns en kille som visste hur man skulle göra egna snygg hållare | |
jeppe_L |
hittar tyvärr inget inlägg om det:( jag har också lite egna ideer ,,men det skulle vaar roligt o höra hur andra har gjort det... 18 åring med BMW:) önskas köpa 4st Intergral A2 (7x17") |
|
Tjena! Jag fick tag på såna när jag köpte ett par dörrar, kollade upp på bmw vad dom kostade, 750kr/st inkl diskant! Förvisso till e30, men det kan nog inte va så stor skillnad..(= MvH Jonas Ö Bmw-4-Me |
|
jeppe_L |
diskanter har jag redan...........så om dom kostar så mycket...så gör jag hellre dom själv....e ju roligare om man gör det själv:) 18 åring med BMW:) önskas köpa 4st Intergral A2 (7x17") |
|
ops... det jag skrev gäller E30... ber om ursäkt... vet inte hur de fungerar på E36. /Jonas |
|
jeppe_L |
azkikr: de e lugnt:) ingen som vet hur man gör på E36? |
|
Hej jag satte in "skrikare" idag då tog jag loss den plastbiten ni pratar om på insidan om spegeln, gjorde hål och satte dem där blev jäkligt bra faktiskt, snyggt och bra ljud! |
|
jeppe_L |
hur tog du loss den??? var där så mycket plats bakom så att du fick pltas med hema fästet från skrikaren??? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.