|
|
|
|---|---|
|
Aaarrrgggghhhh. Dom som säger att måndagar suger har rätt. När jag kom ut i morse hade det varit inbrott i garaget. Sommardäck med tillhörande fälgar borta. Som det går att läsa i dagboken så slet man en del med för att få fälgarna rena för vinterförvaring. Känns ganska meningslöst med den tvätten just nu. VARFÖR kan man inte få ha sina saker ifred ???? J-a klåpare. Jag får väl tacka för att dom inte förstörde bilen allt för mycket ialla fall. En liten bula och en liten repa på bakskärmen, kunde varit värre. Repan går förmodligen att rubba bort. Men f-n vad trött man blir. Nu är det så att jag skulle vilja ha tillbaka mina fälgar (och däcken) så är det någon som ser någon annons så vore jag väldigt tacksam om ni hörde av er till mig. Kommer däcken tillrätta så kommer hittelön att betalas. Om det är någon som vet vem som snott däcken och bankar skiten ur dem kommer en större hittelön att betalas !! Hur fälgarna ser ut kan ni se på: Länk Däcken är av märket Champiro 50. ALL HJÄLP MOTTAGES TACKSAMT. Nu har jag gnällt färdigt :( Joachim Joachim | |
|
Alltid lika trist när sånt här inträffar! Hoppas du får igen grejorna och lite tur i oturen att de inte sabbade din pärla allt för mycket. Ska hålla ett extra öga öppet! Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.