|
|
|
|---|---|
|
Hej. Läste lite om Kungarally på Öland. Längst ner läser jag denna sak: Däremot kom aldrig tävlingens snabbaste bil -en Koenigsegg - till start. Den skar när den provkördes av en journalist som la in ettan i 160 km i timmen. Måste säga att det var nog ett mkt dyrt misstag. Undrar bara vilken journalist som gjorde det... Mattson kanske? =) /Edvard BMW CS # 4503 | |
|
Eller Carl Ingemar Perstad kanske.... :-) Mvh Jocke W |
|
|
Få se här nu... han välte inte... då var det nog inte Robert Collin. Mvh Jocke W |
|
BeeMWe playboy |
Krister Glenning måste det varit, inte sett han på ett tag hm... |
|
Glenning har inte funnits bland oss levande på ett tag... Må han vila i frid. Magnus M, BMWcs NORD ------------------------------ Länk |
|
|
Tja! Tänkte bara säga att jag tycker det är synd att Glenning inte finns bland oss längre. Han hade en stor roll i trafikmagasinet tycker jag. Varför skulle ha gå bort??? Vissa frågor förblir obesvarade. Glömmer dock aldrig när han blev av med sitt körkort för fortkörning. *ler* Håller med dig Magnus... Må Krister vila i frid. P.S Ta det lugnt på vägarna... Mvh Tobias |
|
BeeMWe playboy |
Va juh fan d jag menade, måste ni ta allt seriöst :) Han va lätt den bästa journalisten. |
| Ingen fara BeeMWe playboy... | |
BeeMWe playboy |
... ? |
|
Hej igen. Britney Spears har gjort samma sak med en Ferarri Modena nu. Missade en växel... hela motorn rasade... (Det var en hyrbil.) :P /Edvard BMW CS # 4503 |
|
| hon slängde i tvåan i 150 och ursäktade sig med att hon var ovan vid manuella lådor =) | |
BeeMWe playboy |
Jungfru :P |
| Måste bara säga att det skulle vara helt underbart om det var "Callingemar" som gjorde tabben, vad underbart att se hans "konsument-korrekt" leende suddas ut lite... På tal om det så hoppas jag att jag inte är den ende som hoppas att han snart får en ersättare. Nånting mer i stil med motorjournalen skulle inte vara fel för oss stackare utan parabol eller kabel... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.