|
|
|
|---|---|
|
Ja, rubriken säger väl allt? (mycket välformulerad rubrik förresten ;) Vilken lackerare är bäst, säg i en radie på 5 mil från Ronneby/Karlskrona? ________________________________________ Länk | |
|
wolv: dom som lacka min nya huv, vet inte vad dom heter men Rudvi använder dom, var ju faktiskt helt okej. Jag är väldigt nöjd, en liten miss som inte syns (rinning) om inte huven är öppen. Kan tänka mig att dom har samma sjuka pris sättning som Rudvi dock :( Den som har flest BMW när han dör vinner! Länk |
|
|
Kan rekommendera Vissefjärda Bilrikt strax utanför Vissefjärda (ca 4,5 mil norrut). Mycket bra rykte hos bilentusiasterna i Emmaboda-området. Jag lät lacka en MC där med oerhört bra finish till ett bra pris för några år sedan! Adress: Vissefjärda Bilrikt, Krukö, 360 60 Vissefjärda Telnr.0471-21050 Ägaren Heter Kim. Mvh |
|
|
Jaså, dags att lacka Jettan:- ) Har hört att Karlskrona Billack (eller liknande namn) ska vara bra! Är väl dom som Rudvi skickar sina skador till antar jag. Lackcenter i R-by suger!!! Har jobbat där själv och MÅNGA bilar blev riktigt dåliga... Man ska inte smutskasta, jag vet, men för ditt eget bästa så var jag tvungen... /Kidde Hjärtat säger fortfarande BMW... |
|
|
Tack så mycket för era svar! Nääfan det är inte Jettan som ska lackas, utan jag funderar på att lacka om frontspoilern på roadstern, den har några stenskott och en lite grövre lackskada där tidigare ägare lagt i färg, men det är inte perfekt. Kanske lite överpedantiskt, men vad gör man inte...? :) Vad bör det kosta mellan tummen och pekfingret? ________________________________________ Länk |
|
|
Snarare mellan tummen och lilltån, men en frontspoiler kan väl ligga på ca 2-3K kanske. Det är så olika det där, men runt där nånstans. Mer än så tycker jag inte man ska betala... Där jag jobbade hade man en startavgift på 1600:- (bara att fylla sprutan med färg i princip), sen tillkommer då jobbet med lack och slipning. Du sparar nog en del genom att plocka bort spoilern själv och bara lämna iväg den. Då slipper man maskera hela bilen och i värsta fall löper man då risk att färg ändå letar sig under maskeringen och man får roliga färgstänk på resten av bilen, en fälg eller vad f-n som helst. Detta går att rubba bort, men det är ett ganska tråkigt jobb, jag lovar!!!!! Lycka till!! /Kidde Hjärtat säger fortfarande BMW... |
|
| Kolla med Bergåsa billack i K-na! Han brukar lyckas bra + att han är billigt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.