|
|
|
|---|---|
|
Någon som har bilder på sin e46 cupe med 19" fälgarna på vill se innan man köper,men jag tror det blir helt rätt.... JONAS_M3 | |
|
Länk Den som har flest BMW när han dör vinner! Länk |
|
|
Testa: Länk Där kan du välja fälg osv... Joachim |
|
|
går dessa verkligen in på en 328Ci? Det är ju 265 bak på 19" orginal.... Men Ci kanske har större hjulhus än 328 sedan? |
|
| Jag hade E46 M3 19" fälgarna på min 328... och dom går inte bara på om man säger så. Man råt valsa ut skärmarna 20 mm... och sen får man svarava av fälgen en 5 mm... så funkar det i stort sett smärtfritt.... | |
|
På E46-M3 är det väl annan offset på fälgarna bak mot övriga e46:or? Vad jag menar är väl att det inte är 265-bredd i sig som ställer till det utan et-måttet. Mvh Anders S. |
|
|
Bakfälgarna har annat ET. Framfälgarna är som "vanliga" E46. Mvh |
|
|
Stämmer, känner en person som körde på 4 st framfälgar på en e46 sedan. De blir hur vackert som helst. Bmw har stjärnan under huven. |
|
| Är hjulhusen större i en 330ci än i en 328 sedan, dvs. får fälgarna bättre plats i en cupé än i en sedan? | |
| S 328 R: valsade du verkligen hjulhusen 20mm? Hur blev det? Jag valsade 6mm på min förra bil, MH-styling i göteborg valsar inte mer än så.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.