|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Jag skulle säga 55-65' om du vill bli av med den. Ditt pris på 75'är säkert inte omöjligt, men en bil ac är nog inte så lättsåld trots att den bara gått 10'mil. Men det finns otroligt många E36:or på marknaden och att få den såld till vad alla andra begär blir nog svårt utan att pruta på priset. Det är så jag tänker, man måste intresera köparna med nått. Att den sen är trimmad är nått jag backar för. Vill ha motorn orginal, om jag inte gör det själv. Sen är jag livrädd för openairfilter. | |
| utan ac ska det vara....ursäkta | |
mase |
ac,har någon som funkar? ac e inte gjord för ett sånt här land,ac e fram taget för varmt väder inte kallt. tacklucka säger jag blixter och dunder.... magiska.... |
| Själv tycker jag taklucka är värdelöst, bullrar som fan å öppnar man så blir det ännu varmare, men det går ju att tilta...men då är det dålig effekt istället... | |
|
AC ska det vara... jag vill till och med ha AC i en CAB. MVH |
|
mase |
ac i en cab då e de illla ;) blixter och dunder.... magiska.... |
|
Mase: i bilens hemland (USA) har Cabbar AC varför?? dagtid, stekande het sol= tak upp, AC på Ljumma fina kvällar= tak ner, armbåge ute Ett besök i USA södra delar sommartid undanröjer alla tvivel, jag lovar |
|
|
Mase: i bilens hemland (USA) har Cabbar AC varför?? dagtid, stekande het sol= tak upp, AC på Ljumma fina kvällar= tak ner, armbåge ute Ett besök i USA södra delar sommartid undanröjer alla tvivel, jag lovar |
|
|
Hej, Inte bara det, det är inte alltid så bekvämt att åka nercabát, kanske går 5-6mil, men längre sträckor kräver att caben fälls upp och då kan det vara skönt med ACC. ;) |
|
mase |
de var en kille som hade läst i forumet och maila mej ett bud på 86k så den e lite poppis:) men tyvärr säljes den inte sorry. blixter och dunder.... magiska.... |
|
Förstår inte inlägget riktigt. Mase, du ber folk värdera bilen och sedan blir du lite putt när siffrorna inte är så höga som du hoppats på och argumenterar huruvida AC är behövs eller inte. Bilen verkar ju inte heller vara till salu... Du fick ju ett bud på 86' vilket gör det enkelt att värdera den...Bilen är värd en bit över 86' (åtminstonde för dig). Sen att andra säger 70' eller 75' spelar ju ingen roll så länge du är nöjd med den. |
|
|
Jag hade sålt på stört! Det va ett mkt bra bud... MVH |
|
| Hålle rmed grabbarna ovan: du har nog huggit dig själv i foten s.a.s.som inte tog det budet., men var och en gör ju som den vill..... | |
mase |
ja d var en bra bud,men jag känner jag vill ha en bmw varför då sälja min bebis och börja om igen. anledningen att jag funderade var att se vad ni andra tyckte. d var inte min mening att sälja den.nyfiken på era åsikter. jag har titta lite just den här avd(värdering)hur kommer d sej att alla värdera andras bilar så billigt? på något konstikgt set känns d som om alla har den bästa bilen och alla andras e "skit".(?) blixter och dunder.... magiska.... |
| Jag värderar inte min bil högt, snarare lågt enligt vad andra tycker...men håller med att det är dyrt här på bmwpower, många gånger samma nivå som bilhandlare eller högre... Jag tycker att ett privat pris ska ligga MINST 10-20% under handlare då risken är så mycket större...sen beror det på säljaren både privat o handlar hur mycket man kan ta (kan vara dyrare om "Göran Persson" än om "Ärlige Sid" på firman "Buffel å båg" säljer den) | |
|
Nej det är nog mer så att E34 och E36 genom en sån massimport skjutit sig själva i sank , den gamla grundprincipen att när tillgången överstiger efterfrågan sjunker priserna snabbt har åter visat sig sann Sen som alltid skall ju varje bil bedömmas för sig, vad man ligger på i övrigt är väl mest en fingervisning om hur prisbilden ser ut för dagen. Sen som sgats innan en del ( jag t.ex.) ser det som KRAFTIGT prissänkande med "tysk-vulgo-plast" andra ser det som klart mervärde med "ett vackert välformat Rieger kjolpaket" åter: tillgång kontra efterfrågan |
|
|
De ska va en väldig plast älskare som vill betala 86 tusen för en 93:a 325 Coupe som inte har ac, och han har inte sett bilen..... Sådana personer räknar man lätt på en hand i Sverige skulle ja vilja påstå.... Den som har flest BMW när han dör vinner! Länk |
|
mase |
tycker e jätte konstigt kollar man bara här på 325or som säljs ligger dom runt75000,då har dom rullat 18-20 000mil.vad tycker ni dom borde ligga i pris? blixter och dunder.... magiska.... |
|
Det lär vara bra prutmån på dem bilarna. Dem jag har kollat på ligger runt 100kkr sträcket. De jag har ringt till har redan i telefon sagt att priset går att göra nåt åt, utan att jag ens har yttrat mig om att vilja pruta. Det handlar om -93:or och uppåt. Bilar från -92 och de utan servicebok slösar jag inge tid på. ;) |
|
mase |
d g;r du r'tt i.man skaveta vad man k;per.!) blixter och dunder.... magiska.... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.