|
|
|
|---|---|
518i slow mobil |
Tänkte bara kolla om det e fördraget för en varvräknare i en 528i E28... Så det bara e "plug-n-play" om man skulle montera i en... Att den kommer visa fe le jag beredd på , men ska montera i en sexa... då kommer det bli rät... Men man behöver inte dra en massa kabel hoppas jag... E28, REAL power for REAL men! BMW e28 registret #154 Länk Hellre blyfot och lustgas än simfot och syrgas Fick körkort 26/9 15.30 =) |
518i slow mobil |
Ingen? E28, REAL power for REAL men! BMW e28 registret #154 Länk Hellre blyfot och lustgas än simfot och syrgas Fick körkort 26/9 15.30 =) |
|
Tjenare! Antar att det är du som skulle ha varvräknaren... Har inte hunnit kika på den idag, hälpte en kompis att flytta men ska fixa det imorrn då jag har mer tid över... //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
518i slow mobil |
jupps... det e jag... trode du skulle känna igen mitt namn... men emn... Vet någon om det e fördraget då? E28, REAL power for REAL men! BMW e28 registret #154 Länk Hellre blyfot och lustgas än simfot och syrgas Fick körkort 26/9 15.30 =) |
|
Jag vet ej men jag tror inte det är fördraget. Ska inte varvräknaren kopplas på tändspolen? wait for me! |
|
|
Man skulle ju kunna stjäla hela kablaget från en 520 men då lär den visa fel , kanske nåt man kan ställa in? _____________________________________________ Länk |
|
|
på kretskortet finns det nog, men ut te tändspolen...tror inte det _____________________ #232 i E28 registret Länk Länk Det går att ha kul med en snik-modell !!! |
|
|
Hmm ja jag vet inte hur jag kan hjälpa dig , har ju en kompis som har en 520i ska höra med honom om han vet... han är rätt så händig så... _____________________________________________ Länk |
|
|
I senare 518, typ 87 och 88.or är det "framdraget", se mer här; Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.