|
|
|
|---|---|
-BeeMWe- |
Har jag fattat det rätt om det är så att caben har egna fälgar(motorsport) och coupé/sedan har d "vanligaste" som ser ut som spindelnät(bra liknelse). Snackar om e36 nu. Hädar man om man sätter på motorsport på en coupé? Tycker d e lite snyggare :) Jo en sak till, hur ser man att det är orginal motorsportfälgar? Länk |
|
Tror det finns 4 st olika E36 M3-fälgar. 1. 3.0 från 93-95. 10-ekers (dubbeleker?) 2. 3.2 C:e. Liknar 1:an lite, 10-dubbeleker 3. 3.2 Cab. 5-ekers (den du menar tror jag) 4. 3.2 Sedan. M-Contour, 5 ekrad Så vitt jag vet så satt cab-fälgen även på M3 GT och jag tror att det gick att beställa även en vanlig coupé med dessa. Finns säkert någon M3-expert som kan korrigera mig om något ovan inte stämmer. |
|
|
Satt det inte smidda fälgar på M3 GT? "Letar efter en trimmad E28" |
|
|
Fälgarna till cabben och GT är smidda. Dessa fälgar är lika varandra men cabbefälgen är polerad och saknar texten "BMW-motorsport". Mvh |
|
mase |
titta här Länk aldrig set blixter och dunder.... |
|
Någon som har lackerat Cabbe-fälgarna i blåmetallic! Hemska tanke! Mvh |
|
|
Så här är det: hem.passagen.se/meshes/m3rims.jpg Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti |
|
| Då var ju inte min beskrivning så dålig för att komma från en amatör i ämnet :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.