|
|
|
|---|---|
M3-Mackan |
Såg nya 6-serien i Luleå på Fredags eftermiddan. Var nog på väg till testbanan i Arjeplog. Svart Cabbe med förtejpade detaljer och pånitade plastdetaljer. Annars såg den ju rätt frän ut... -Mackan- |
Nadja |
den va faktiskt påväg till Arvidsjaur sen eventuellt till arjeplog (min farbror basar över testbanan i arvidsjaur så därför jag vet)...har faktiskt varit där och åkt rätt mycket schyssta bilar när jag var mindre och dom hade större verksamhet där än av dom har nu |
| Du han inte ta några bilder???? | |
|
Det måste vara det bästa med att bo uppe i norr, jag menar se typ nyaste BMW-bilarna och för att inte tala om Ferrari F60 som jag sett "spionbilder" på där uppe :) Ljusglimtar i vardan' :) ----------------------------- Det känns gott att dra 320i med min 318iS! :) Min 318iS finns på Länk Köpes: väghållningskit till min bil (maila) Vilken motorolja anv. du? Länk |
|
M3-Mackan |
De bästa här uppe är ju brudarna ;) Skämt o sido, det finns bilder på nätet på den. Sök här på forumet, ska finnas en länk -Mackan- |
Nadja |
jo det e faktiskt rätt mycke snygga bilar här....ibland när man åker genom arvidsjar kan man se 5-6 testbilar som dom bara far och glider me på lilla samhället |
| Nadja, en liten avstickare bara..om du inte absolut måste köpa BMW original vita blinkers till E34an så säljer Biltema schyssta sådana med bra passform och utseende för billiga pengar. | |
Nadja |
har du nån aning för hur mycket?...jag provade kolla lite på biltema man jag fick inte fram nått pris...dom billigaste nya jag har hittat hittills var 395 och det var ju inte så blodingt :) |
|
alltså inte för att skryta men jag bor i arjeplog och går skolan arvidsjaur det är gode många tästa banor här fan alla sjöar på vintern är ju banor men det bästa är att det finns så mycket bmws här för 3 år sen när vi hyrd ut huset så hade vi 4 NYA m3or på uppfaren i 2 månader det var fet som fan A.k.a Night'o Kid The driver ho race by night icq:137785585------------- - Team turbo addicts - på en stripp nära dig nästa år När ska BMW sparka ner audi fråm toppen och ta över superstage!!! |
|
Nadja |
jag tror inte att det är och skryta när man säger att man är från arjeplog/arvidsjaur...hehe...nä jag bara skojja jag har själv halva släkten där uppe både i arvidsjaur och i laisvall utanför arjeplog väldigt fina ställen faktiskt... |
|
Du hittar ett par omaskerade 6:or här; Länk |
|
|
Jeg er på grensen til tårer her. De nye BMW-ene ser aldeles grusomme ut. Faen ta Bungle. Faen ta amerikanerne. :-/ --- kjøpes: BBS RS1 16" 4/100. Komplett sett, men gjerne også enkel felger. |
|
|
Den måste ju bara vara ett aprilskämt, bak ser den ju ut som en utdragen TT med avslutning à la Batmobile från 60-talet. Må vara hur kompetent som helst, aldrig mer en ny BMW! Körkänsla är en sak, men man behöver ju inte vara någon freakshow på vägarna för det... |
|
|
Såå illa tycker inte jag att 6-serien är, men jag har sett en bild på nya 5-serien touring där sista rutan är påtagligt lägre än rutan i bakdörren... Senaste AMS finns en bild.. Det är inte vackert.. välstämd tretummare med F1 ambitioner Länk |
|
| Bakljusen kommer ju knappast att se ut så på produktionsmodellen, de är bara där för att de inte helt vill röja hur bilen ska se ut bakifrån. | |
|
Det får vi verkligen hoppas.. Man brukar ju snacka om att japsarna och koreanerna lånar designelement från europeiska bilar, men nuförtiden är det tydligen tvärtom. VARTIFRÅN kommer det där bakpartiet? Det påminner mycket starkt om föregående modell av Hyundai Coupén... samma sak kan sägas om Z4:an. Hela bilen är ju bara..... GROTESKT! Buhuuu.... misär, misär, när ska detta få en ände? |
|
|
Jag såg den live en hel dag nere på ringen i Somras och jag grät verkligen inte. Modellen var maskerad men linejrna gick inte att ta miste på. M5:ans motor gjorde så att det lät underbart oxå. Den bilen jag såg påminde absolut inte om en Hyundai... bilder jag tog hittar man här: Länk www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
| Nadja 149kr styck är vad jag kommer ihåg, dock tog de slut när de väl började säljas och jag vet inte om de har några inne just nu eller om de är helt sluthandlade förevigt :-( | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.