|
|
|
|---|---|
|
jag har en 323ci 00 och skall sänka den men jag vet inte hur mycket jag vågar sänka den ,det sitter 18 tumsfälgar med 225-40 fram och 255-35 bak ,vilka sänkningssatser är att rekomendera JONAS | |
|
40/20 bör väl vara lagom ************************************************************** Min gammla bil ! Länk Mvh/ Daniel |
|
|
Jontan, jag har sänkningsats (dämpare och fjädrar) från Motornord = bilstein som sänkte 35/20 ca. Är ganska lagom enligt min mening. Har samma däcksdimensioner som du också. Se gärna bilder nedan... **************************************** Länk **************************************** |
|
|
Anders S. : Vad kostade hela kittet ? dvs dämpare och fjädrar? Den som har flest BMW när han dör vinner! Länk |
|
|
Dämpare och fjädrar gick på 9900:- har jag för mig, inklusive frakten. Sen får man ju räkna med montering (om man inte gör det själv förstås) samt 4-hjulsinställning. Det blev en "ny bil" efter bytet, rekommenderas.. :) **************************************** Länk **************************************** |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.