|
|
|
|---|---|
|
Går i köpas tankar på en ny 735 el. 745:a. Är det någon som provkört någon av och isåfall vad tyckte ni. Har lite besluts ångest då om jag skall ha kvar min nuvarande 740 som jag haft sen ny eller om jag skall göra mig av med den. | |
|
Asken har provkört i Tyskland. Kolla funktionen "sök inlägg". Jag skulle slå till på rotfläsk även utan att ha kört. Framför allt på en stålgrå. My Bimmer is my mistress |
|
|
Jag har provat en 745 men det var tyvär bara på en is bana. Men det är en fantastisk bil att köra det enda jag iriterade mej på var "nyckeln" eller kortet eller vad man nu ska kalla den. Men jag var även en av dom första civila i världen (lite skryt) som fick åka 760 och den var inte direkt tokig!! |
|
patriq |
D_D Har kört en 735 som MABI biluthyrning har här i Stockholm. Fantastisk komfort och köregenskaper! Om du bor i Stockholm, så kan du väl hyra en sådan under en helg bara för att känna efter? :) Fast då kommer du nog vara såld direkt ;) MVH Patrik |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Hej! kolla under menyn provkörningar till vänster <==== där vi har provat en 745:a. mvh Johan |
|
Tror inte du blir mer klok av att läsa om diverseprovkörningar. Vad som kan vara bra att kolla är om AMS (troligtvis tyska då) har något långtest av nya 7an för att se vad det finns för problem osv. Annars får du prata med din lokale bmw handlare. Har du köpt en ny 740 så har du säkert en säljare där som kan fixa en rejälprovkörning av 7an. Känns allt bra (test iDrive) och du gillar formspråket så är det bara att slå till. Ett tips kanske kan vara att kolla in någon bil som rullat 1000mil kanske med ett rejält värdetapp som resultat? Fast det finns ju något med att köpa och beställa en helt ny bil. |
|
| Köp beg, det är mitt råd. På mobile.de kan man hitta välutrustade 745:or för runt 500'-600' de har gått 1000-3000mil. Priserna i Sverige ligger lite högre än Ty. Man vill inte gärna tappa 200' genom att köra ut genom dörren på bilhandlaren då kan man köpa en andrabil för de pengarna istället. Jag menar är det värt 200' för att känna nybilslukt, ha en egen färg som man kan hitta på beg bilarna också+ man måste köra in bilen i 300mil? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.