|
Sida 7 av 11
|
|
|---|---|
Buspelle |
M5 E39! |
|
Måste säga M3 E30, så otroligt rolig att köra M8an skulle inte varit fel om den skulle blivit tillverkad dock Varför bromsa när man kan gasa =) |
|
|
M5 E39 Är fet! M3 E36 gryma med! |
|
|
M3 E36 coupe....oj oj oj.... Hellagood M3 |
|
|
M5 E39 M5 E34 M3 E30 -- fjalar |
|
|
M5 E39 är enligt mig den snyggaste M-bilen som rullat ut från BMW-fabrikerna än så länge... Men jag har höga förväntningar på nya M5:an och då främst touringen. Synd att M5 E-39 alldrig kom som Touring... /Fredrik |
|
|
Någon som vet om nya M5:an kommer som Touring? (ursäktar stavfelet i föregående inlägg.) (aldrig ska det vara!) |
|
|
Andersson_CSI: Vad är det som får dig att verka så säker på att det kommer en M5 Touring? __ Länk |
|
|
Typiskt...såg ditt andra inlägg efter jag skrivit mitt. Då va du alltså inte så säker :) Tror inte det finns nån här som vet säkert om det kommer en touring eller inte, men det spekuleras en del. __ Länk |
|
dunstan |
M3 E46 CSL |
|
Tycker M3 e36 är snyggast!!! klart råast!!! "My girlfriend said i have to choose between her and my BMW,im really gonna miss her" |
|
|
M5 e28 M6 e24 M3 e30 i den ordningen Länk nu med shadowlines |
|
|
Snyggast: M3 E36 Coupe Bäst: Ingen aning....är nog olika från bil till bil.. ///M3 |
|
|
Z3M-coupen är ju grymmast, tveklöst. M3-E30 är en klassiker. Visst, M1 är ju den mest klassiska men om vi pratar "tillgängliga" bilar så.. |
|
|
nya m3 CSl.... underbar bil.... 7.50 runt ringen... slår de flesta mvh Alle |
|
|
///M3 E30 thats it =) Länk |
|
|
M5 E34 M5 E39 M3 E36 |
|
|
Återigen följande.. BMW M1 BMW M3 E30 BMW M3 E36 BMW M3 E46 Csl Och även fast det itne är någon M bil... denna måste vara kalrt coolast... BMW 3.0CSL --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
|
Wolv, Prommesberger sa i en sentida intervju att det kommer komma M5 touring igen men att det var lite sent i nuvarande modelcykel(E39). Kan endast tolka detta som att det kommer komma en i E60 cykeln då det borde vara lite tidigt att prata om efterföljaren redan. |
|
Robert V |
M635CSI . slut ! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.