|
Sida 3 av 11
|
|
|---|---|
|
bmw-johan175 har god smak :) *Best Man Wins* |
|
| johann: silver är oxå snyggt men den stålgrå är snäpet snyggare | |
| Stålgrå vinner :) | |
|
Men vafan grabbar! Har ni helt glömt bort E36 M3 coupé eller? OK att den är vanlig, men den har sköna linjer som är tidlösa! :) /mosse |
|
|
1. M5 Touring E34, den brutala hundbussen! 2. M3 E30 3. M5 E39 Zigge |
|
| Jag tycker att 02-turbon borde haft ett M i namnet... annars är det väl M-skåpet(E34 M5T) som regerar. | |
|
Snyggast: M6 Länk Nästan lika snygg: M1 Länk Jens |
|
mase |
e36 M3 blixter och dunder.... |
|
1: M3 E30 - Den brutalaste BMW:n någonsin 2: M635CSi - Otrolig snygg och snabb 3: M850CSi - Grymt vacker 80-tals coupé 4: M5 Touring - Diskret racer Tyvär så kommer M3 E36 långt ner, inte för att det är en ful eller dålig bil, tvärtom, utan att den har blivit ett styling objekt, vilket jag hatar, det skulle vara kriminellt att sätta på den där jäv*la plasten, ögonlocken och all annan s*it som finns på en sådan fin bil. Tråkigt men sant. |
|
|
Håller med Mosse, E36 M3....tveklöst... /J |
|
|
M635csi utan plast, sterio och annat fjolltrams ..bara stora fälgar, det är min melodi. (har redan gjort ett inlägg men det skadar väl int med fler..) Länk |
|
|
E36 M3 ----------------------------- Det känns gott att dra 320i med min 318iS! :) Min 318iS finns på Länk Köpes: väghållningskit till min bil (maila) Vilken motorolja anv. du? Länk |
|
|
Jag tycker nya m3an är Jäkligt snygg. även m3 e-36 e en riktig godbit. Min m5a e inte så tokig den heller, men mitt absoluta val får bli M3 e-46 M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
|
M3 E30... "///M3 E30 - När du älskar att köra!" |
|
|
M Coupe (Z-serien..) Ett självklart val för dess vackra linjer.... MVH Ingenjören |
|
|
M3 E46 säger jag men AC Schnitzers S3 Sport är steget värre. //Martin Länk |
|
|
M3 E36 givetvis! Mvh. Robban Johansson |
|
|
M635CSi (reservation för M3 E46 med racing dynamics atiraljer Länk Inte original:-( Micke K. |
|
|
1:a M6 2:a m3 e30 3:a m5 e39 Tyvärr så har jag bara m3:an av ovan nämnda bilar, hade en m6:a i garaget i fjol men dessvärre inte längre. |
|
|
E28 M5! I synnerhet om den saknar M-märken och är försedd med 518i-emblem... enbart nöjet att skåda dekaltrimmarnas förvånade ansiktsuttryck när man flyger förbi och försvinner bort i riktning horisonten skulle ju vara svårt att sätta pris på... :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.