|
Sida 10 av 11
|
|
|---|---|
tornet |
Lyfter denna tråd för det var ett trevligt topic! :) Har svårt mellan M3 E30 eller E36 men jag får väl säga E36:an då!! mvh tornet |
|
M1 utan tvivel! Mvh Jocke W |
|
| Bmw M5 E34 helt klart! handbyggt och mumma! | |
| M3 E30 Evo utan tvekan. | |
|
M3 CSL E46 piskar ALLT!!!! |
|
|
1:a M3 CSL E46. Jag älskar den, grymt snygg och jäkligt snabb på bana. 2:a M6. En helt underbar vardagsbil. 3:a M5 E39. Härligt rå och rolig bil. |
|
|
Jag har rankat främst efter utseende och sedan efter prestanda. 1. E46 M3 CSL 2. E46 M3 3. Z4 M-Coupè 4. Z3 M-Coupè 5. E60 M5 6. E39 M5 7. M6 8. E34 M5 9. E30 M3 10. E36 M3 M.V.H Dennis |
|
| Glömde ju E92 M3. hmmmmmm. Slänger in den på en 8:e plats tror jag.. | |
|
Väldigt svårt att säga om en M-bil skulle vara bättre/snyggare än en annan M-bil. Varje bil är ju unik, tycker jag iaf. Alla har sina fördelar resp. nackdelar. E34an tex ser extremt rå ut. Inte kul att se en M5E34 i backspegeln =) /Jonas |
|
| E46an kan se riktigt brutal och rå ut.Sen så är ju Z4 Coupen inte dum den heller för att inte tala om E39an.En sak som gör en jäkla skilnad är vilken färg kombo det är på bilarna.En vit e92 kan ju se riktigt bra ut men passar inte på en Z3a Coupe tex.Bästa vore väl att ha ett ex av varje. | |
|
Tydligen bara jag som satte BMW 850Csi som en av de häftigaste M-bilarna,men ni kanske inte tycker den platsar iom att den ju inte var såå hårigt omgjord som en del andra...men den har iaf en mekanik som blev lite masserad hos M. F-n motorn är ju rent grym på denna,sedan så har det inte hitintills varit någon "M-variant" med den slagvolymen...hitintills :) Mvh Janne. |
|
|
Ok,det blev ju ingen riktig M8,men jag tycker man kan dra till med att 850Csi:n platsar i sällskapet trots allt ;)) Mvh Janne. |
|
| Den skulle haft motorn från Mclaren F1 och väga 400kg mindre då hade den varit värst även i dag. | |
|
Ok...sjukt snygg bil med en rå motor hur som haver.. Visst,för tung osv ,men coool 12 cylindrig vagn med M-märke på toppen av motorkåpan...inte fel att komma med på M-träffarna med...tror att den skulle släppas in där trots att den inte är en "riktig" M8 ;) Mvh Janne. |
|
|
I praktiken är det väl en M-bil? Har för mig att jag läst någonstans att den inte fick ett "M" utav någon fjuttig enstaka detalj... Kan ju minnas fel dock... M.V.H Dennis |
|
|
E28:an såklart står överst, originalet kan aldrig bli kopierad. Och på en hedrande 2:a plats hamnar den som aldrig fick M:et, 850csi. Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died. |
|
|
1: M3 E46 2: M3 E30 3: Z4M Coupe / Z3M Coupe / M5 E39 |
|
|
Det var väl M1 som var orginalet och inte M5 E28? |
|
|
Jomenvisst, det var min egen verklighet som snurrade till det... I min värld (av dussinbilar) härskar bilarna som tar fler än en passagerare och som i princip kunde köpas nya av kreti och pleti. Vidare fanns/finns ju M535 & M635 av tidigare serier än E28 M5. Länk Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died. |
|
|
E28 M5 och E24 M6 ligger på topplistan.. snäppet efter kommer E30 M3 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.