AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
542

Mappnamn på brända mp3 skivor?

Jag har precis införskaffat mig en Kenwood KDC-M6021, som jag förövrigt tycker funkar bra förutom...

Testade bränna en skiva med Nero med mp3 låtar i roten och sedan hade jag ett antal mappar som hetter "Artist namn".

Problemet är att den läser inte mappens namn utan den heter bara "Folder 1" "Folder 2" etc....

Finns det nåt sätt göra så att mp3 spelare läser dom riktiga mapp namnen????

*Frustrerad*
An
380
AndersG
320 -92 (limo)
Om jag inte minns fel så ska mapparna vara numrerade

//Anders
Hmm kan du förklara mer vad du menar med numrerade?

Fattar noll...:)
An
380
AndersG
320 -92 (limo)
Innan du bränner musiken så numrerar du alla mappar. Minns inte hur det ska skrivas, men jag kan kolla upp det. Tror att det är 1. och sen namnet...
Ok bra!

Irriterande när det inte står mappnamn..

An
380
AndersG
320 -92 (limo)
Du bör nog läsa instr. boken...hörde att alla mp3 spelare inte stödjer katalognamn

//Anders
cd-text!!
hmm var lite snabb där! Precis som anders säger så stöder inte alla katalognamn, en del läser bara skivnamnen!
**
153
**Bure
520da Touring-06
750ial-89
Kenwood KDC-M9025 stödjer det i alla fall.
ma
129
martin1980
320i (E30) -86
köp en panasonic mp3 i stället, jag ahr aldrig behövt tänka på nåt, bara att bränna rakt av utan ändringar.

mk
Jag har precis hittat det...

Den läser foldernamnet, men inte när man bläddrar till "foldern" då visas bara FOLDER 1 men sen om du är i foldern och trycker på en knapp visas riktiga foldernamnet...

Skumt...
E30poppe
Testa tryck på knappen näst längst ner till höger... Tills de kommer fram D-Title så gick de å göra på min iaf..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.