AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
573

Ny E46 cd eller mini disc???

ch
212
chris
330 coupé -02
Hej jag har beställt en ny bil med stora navin. Helst vill jag ha minidisc fram och cd-växlare bak.
När jag beställde bilen sa dom att det inte gick att få med stora navin(proffesional).
-02 levereras med 16/9 format och bakom skärmen sitter det ett kassettdäck vad nu i hela he****e man ska ha det till???? Pennfack. Nu undrar jag om någon mer har beställt en ny bil och fått ett annat svar.
Vore tacksam för svar innan Oktober.
sebbe_bmw
Som på min 528 satt det cd i den men jag satte dit MD fram och växlare bak...helt underbart....
Delta
jag har nyss beställt en ny 320i. En handlare påstog att det gick att få stora skärmen tillsammans med CD. En annan handlare kände inte till detta. Har du följt funderingarna på www.bimmer.org? där har samma fråga ställts några gånger. Svaren har ofta varit att det kommer gå att få CD. vet inte om detta hjälper eller förvirrar. Själv skulle jag ändå försöka gå till botten med frågan eftersom flera påstår att det skall gå att få CD tillsammans med ny navi.

USA broschyren för 3-serien 2002 ligger på www.revinghigh.com
ch
212
chris
330 coupé -02
Bmw handlarn ringde till BMW i Stockholm, dom sa att det inte gick att byta ut kasetten mot mini disc.
Men jag känner på mig att när jag fått min bil så kommer det en sådan stereo inom en månad.
Jag vet att man kan få mini disc växlare om man vill.
Men jag vill ha mini disc fram bakom navin och cd-växlare bak, punkt slut.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.