|
|
|
|---|---|
|
Hej alla! Funderar på att köpa en 730 -88. Är det något speciellt man ska kolla som brukar vara dåliga på dom? Vad är ett bra pris hos en bilhandlare med följande utrustning: Läderklädsel, Sollucka, klimat, elhissar, alu fälgar?? Mvh Magnus | |
|
Bra pris om bilen är i hyggligt skick är 25-30'. Kolla om AC:n fungerar samt el grejorna,typ rutor stolar c-lås osv. Kolla även så den växlar ordentligt. Kolla däcken så de är hyffsade. Annars kan du ju åka på 4000' på att byta däck. Sen är det väl inte så mycket mer än det vanliga man kollar. A.T |
|
|
Jag sålde min 730 -88 ,fullutrustad ,10000 mil ,som ny för 62000 kr i sommras |
|
|
Hej! Köpte den idag! Gav 39' för den! Allt funkade... Den har iofs gått 27' mil, men vadåå Mvh Magnus |
|
|
Oj.. mycket pengar.. *****Porschepower***** |
|
|
Bara du e nöjd med ditt köp så spelar det inte så stor roll vad du gav. Grattis till nyförvärvet. A.T |
|
|
Hej alla! johnjohn: Ja, men BMW är en av de få bilar där du får vad du betalar för. Har bara haft körkort i ca tre månader men jag har haft 2 andra bilar. Varav en styck bmw. Detta blir min andra. Jag kommer nog att hålla mig till bmw i fortsättningen. Anders T: Tack så mycket! Det är iofs sant. Mvh Magnus |
|
|
Gratulerar... Passa dig för varmkörningar bara (lärt mig den hårda vägen)... Du kommer att få många trevliga mil... MVH David Öfverdahl-Forslöf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.