|
|
|
|---|---|
|
jag undrar vad den stora rutan till vänster om checkkontrollrutorna i E30 är till för...jag chansar på färddator, men har ingen aning...kan man montera ngt annat där, typ digital oljetemp lr. ngt ? "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! Länk | |
|
Det är till för kontrollampan om du har airbag i din bil. Mvh Tobias "Letar efter en trimmad E28" |
|
|
hmm...hela den stora rutan ?? jaja...bra att vet iaf! tackar för svaret! "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! Länk |
|
|
Nej inte hela stora rutan. Vet bara att airbagen sitter "längst upp" i den rutan. För i min 324 TD Touring så var org ratten utbytt mot en sportratt och då fanns det ingen airbag längre och då blinkade den hela tiden. Ganska iriterande! "Letar efter en trimmad E28" |
|
|
ok...hmm då blev det lite mer klurigt :) så den övre delen är till för airbag, men resten av rutan då ? "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! Länk |
|
|
Jag vet inte vad resten av rutan är till för. Någon som kan ha ett tips om vad det kan vara till för? "Letar efter en trimmad E28" |
|
|
Kollade på min idag... och det sitter ju fyra lampor eller var det tre...... i det fältet testade lysa med lampa bakom men det var helt svart.... Någon som tittat närmare?? --- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
|
Det är till för: Bälte SRS O2 Sensor Overheat |
|
|
Bra med info. 👍 Kul också med nytt rekord i trådlyft. 😂 ///BMW - Was sonst! |
|
|
Thx ;) Andra tråden var från 2002-03-28 =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.