|
|
|
|---|---|
|
Länk Tja, jag är lite förvånad att den skiljer sig så mycket från den designlinje som Bangle haft på sistone (som jag gillar mer o mer för varje dag). Men lådformad koffert tillsammans med svepande runda skärmar á la Mercury ser...tja oharmoniskt ut. Men smaken är olika. | |
| bort med idrive. bort med chris bangle | |
|
Kolla här: Länk |
|
518i slow mobil |
*mums* Brukar inte gilla "bangleformerna" men den här va så läcker... Min typ av bil... Speciellt roadstern... E28, REAL power for REAL men! BMW e28 registret #154 Länk Hellre blyfot och lustgas än simfot och syrgas Fick körkort 26/9 15.30 =) |
|
jag tycker den va helt ok förutom bakpartiet som va katastrofalt fult :( men för 700000+ kr skulle jag nog hellre satsa på någon annan bil.. /martin |
|
|
Tycker fronten är läcker, men baken...hmm nja baken är jag lite mer skeptisk till. Men är den verkligen omaskerad? Hursomhelst tror jag att många detaljer som att se annorlunda ut i den färdiga versionen. Tror det kommer att bli en sån där bil som man trånar smärtsamt mycket efter... ________________________________________ Länk |
|
|
Sorry, menar "KOMMER att se annorlunda ut", inte "som att se annorlunda ut". ________________________________________ Länk |
|
|
Bakpartiet ser för gräsligt ut... Skall det fortsätta i den här utvecklingen med Mr Binge himself så får man ju åka E38 resten av livet, eller så får det bli MB som bara blir snyggare o snyggare med åren. Binge gör ju bara bilarna fulare o fulare. BINGE=GOTLÄNDSKA FÖR IDIOT //Bimmerman Zim Zimma here's my bimma Länk Varning för SUSAB |
|
|
Inte en chans att detta är omaskerade bilder, BMW skulle alltså bygga ett pakparti med lampor ifrån en grävmaskin och en front som ser ut som den är ihopsatt med en kulhammare. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.