|
|
|
|---|---|
|
Har prøvd å få tak i Simons avgassystem i Norge en stund nå, men det virker som det er umulig for tiden. Det originale avgassystemet har begynt å få sprekker nær lyddemperen, så jeg må bytte det ut så fort som mulig. Er det mulig å få tak i Simons i Sverige, eller er det utsolgt der også? Fins det et sted i nærheten av Charlottenberg som har det på lager, så jeg bare kan kjøre og hente det? Veldig takknemlig hvis noen har et telefonnr til en butikk som har det på lager. Det gjelder en 318 e30 forresten... | |
| Är tyvärr samma sak här i sverige,simons är väldigt svårt att få tag på eftersom dom tillverkar så få under ett år...konstigt företag asså..! | |
|
www.ray.se eller något sånt! Automat är bekvämt |
|
|
Ray metall fabrik är ett väldigt konstigt företag. De tillverkar kanske ett system till en viss modell 2 gånger om året. Att ringa dom är lika med dödfött, du får ofta ett svar som säger, nja vi har så mycket o göra och ligger så långt efter i produktionen att vi kan inte låta dig köpa ett system av oss. Dom hade kunnat tjäna storkovan om dom skötte sina leveranser, men dom väljer att missköta det hela. Synd för dom har bra grjer till bra pris., Mitt tips är att ringa Autoexperten, dom handlar väldigt mycket av dom och har ett rejält lager. Den som har flest BMW när han dör vinner! Länk |
|
|
www.autoexperten.se hittar du tfn nr på. Den som har flest BMW när han dör vinner! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.