|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag har febrilt kollat efter sportavgassystem till 528i E28 nu för att få en ungefärlig prisbild. Ingen 528i-ägare som vet var man får tag på ett samt vad det kostar?? //Tomas M 518iS -88 | |
|
Jag e oxå nyfiken ! //Ticco OO=00=OO __--------__ 528iA e28 -86 |
|
| kolla in www.ray.se | |
|
Bugar å bockar! //Ticco OO=00=OO __--------__ E28 528iA -86 BMWCS # ?? Nissan 200SX -90 200SX OGS # 17 |
|
|
Ticco! Jag var inne på HCJ på Backaplan för ett par dagar sedan och dom säljer Simons där. Bakre ljuddämparen kostade 1500 kr till 528i -86 och då var de 2,5". Ska du ha sportsystem kan du ringa och höra med dom! När jag har råd blir det en bakre ljuddämpare för mig, för just nu kör jag omkring med ett fett hål i dämparen *hehe* (den bara small av!) //Tomas M 528i -86 |
|
| Var det enkelt eller dubbelt rör på deras dämpare? | |
|
Oj då. Det vet jag faktiskt inte. Tror det är dubbelt då säljaren sa att det var just anpassat för BMW 528i 82-87. Dessutom visade hon en bild på hur det såg ut och jag är nästan säkert på att det var dubbelt. men, men jag är inte säker //Tomas M 528i -86 |
|
|
Simons system till 528 är dubbelrör. Dubbla 2 eller 2,5 tum om jag kommer ihåg rätt. Var det på min iaf... MVH David Öfverdahl-Forslöf |
|
|
Det är dubbla 2" om man kollar på: Länk //Ticco OO=00=OO __--------__ E28 528iA -86 BMWCS # ?? Nissan 200SX -90 200SX OGS # 17 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.