AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.790

Dessa telefonstolpar, arrrghhhhh

Sida 2 av 2
Ja
760
JanF
530i-93
Jo, det är väl inte helt nytt med krockar, MEN snart får man väl välja en supertråkig undermotoriserad shoppingbil om man ska ha råd med premierna....eller menar du att försäkringarna kommer aldrig upp i sitt rätta värde.

Har också sett att flera med äldre bilar åker med bara trafikförsäkring här på forumet, kanske ett uttryck för att det börjar bli väldigt dyrt....

Om man rensade upp gatorna från slödder som gör inbrott och skadegörelse på bilar. Och förarna körde lite mer med insidan så olyckorna minskade så skulle nog premierna kunna sänkas drastiskt.
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Jo, jag håller med dig om att premierna börjar bli alldeles för dyra. Trist...håller med om att det behövs rensas upp bland alla småtjuvar som livnär sig på att stjäla backspeglar o. dyl. eller bara tycker det är helt ok att dra sin nyckel längs en fil bil på väg hem från krogen. Här ligger nog en stor del av förklaringen till att premierna stiger så mycket.

Jag bara reagerade på ditt så (till synes) bittra utspel. Man kan ju inte klandra första bästa förolyckade för att våra premier stiger. En olycka kan hända alla och det är ju därför vi har vagnskadeförsäkring.

JanF
530i-93
Sorry...det stämde nog

Hade just ikväll tittat på nya försäkringstariffer, läst i tidningen om höjningar, ställt av sommarbilen för att spara lite på premien, så jag var väl inte på helt bra humör. Nu är det bättre igen, visst en olycka kan hända alla...
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Nemas problemas, Jan. Förstår dig, speciellt som du bor i Sthlm där det knappt verkar gå att ha en fin bil om man inte är stormrik. Får också be om ursäkt, såg att mitt första inlägg var lite mer sarkastiskt än jag hade tänkt :)
Co
723
Copy
E34 5 speed 13 år
325 td- 95
Här ser man hur folk påverkas av reklam. Detta är bara ännu en indier som försöker fixa till en Peugeot med hjälp av en elefant.
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Ja just det... Finns det någon som vet vad den låten heter... Den är ju så jäkla skön!

-----------------------
Min E30:
Länk
Visa användare
77
zesy
M3 Coupé -96
528i Touring -99
523i Touring -06
Jo, det verkar vara en amerikansk om man både tittar på nr. plåten och även hastighetsmätaren som verkar vara uppritad i miles...

Copy> Jag man vet ju aldrig...vad en indier kan få för sig...han verkar ju rätt så duktigt desperat också och få till han till en Pegut han som är i reklamen :-)

///Henrik
518i slow mobil
den reklamen e så himla läcker... =)

E28, REAL power for REAL men!
BMW e28 registret #154
Länk
Hellre blyfot och lustgas än simfot och syrgas
Fick körkort 26/9 15.30 =)
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Reklamfolket åker väl BMW eller vad säger du copy:DD
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Robert Colin gillade uppenbarligen Peugeot bättre än Santa Fe: Länk

:)

acey
GT3 RS
M3 Touring
Det gjorde hela morgonen och helgen. Men han höll minsannhastighetsgränsen så det gick lugnt till. Han som brukar propagera att man ska anpassa farten efter väglaget? :)

Avdelningar roliga reklamfilmer. Kommer ni över ett litet klipp som heter "be a football" så är det en extremt kul film. Konstigt att den fick sändas bara.
Tigerr
hahahah.. Angående Colin och Aftonbladet:
1 - "popup reklam" på en nyhetssida, är det jättebra? 2 - På papperstidningens förstasida så stod det typ: "bilen totalförstörd!". Visst, den hade fått sej en kyss på fronten.. Men TOTALFÖRSTÖRD är väl ett lite väl starkt uttryck för att beskriva skadorna?
3 - "Båda krockkuddarna utlöstes!" Ja, men vadå? Är inte det en rättså självklar (och BRA) sak?? Kunde dem inte ha skrivit "Säkerhetsbältet fungerade" eller något annat som var svårt att räkna ut? :)

*Hoppas att ingen Aftonbladet representant blir sur.. I så fall ber jag ödmjukast om ursäkt*

Tigerr
Tigerr
not

Tigerr
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.