|
|
|
|---|---|
|
är det sant att dom har smidda kolvar standard A.k.a Night'o Kid The driver ho race by night icq:137785585------------- - Team turbo addicts - på en stripp nära dig nästa år När ska BMW sparka ner audi fråm toppen och ta över superstage!!! | |
|
hallo är det inte nån här som et om det är sant det ska visst vara mahle kolvar i dom och sen ska det stå Gesmidh på dom på kanten och vad jag har lärt mig i skolan så ska Gesmidh betyda smidda men jag villa ha lite mer att jobba på vill veta säkert om jag ska köpa en sån motor A.k.a Night'o Kid The driver ho race by night icq:137785585------------- - Team turbo addicts - på en stripp nära dig nästa år När ska BMW sparka ner audi fråm toppen och ta över superstage!!! |
|
|
Verkar lite otroligt att dom skulle ha smidda Mahlekolvar, fast jag har då ingen aning. Skulle vara intressant att veta. bushman |
|
| Jag sätter en peng på att de inte har smidda kolvar, iallafall vet jag bergsäkert att inte 325E30 har det och då har jag mycket svårt att tänka mig att den billigare 323an som också har m20 motorn skulle ha det. | |
|
oki det är säkert sant att m20 2,3 inte har smidda kolvar där är Mahle som gör kolvarna till dom men det är inte smidda kolvar A.k.a Night'o Kid The driver ho race by night icq:137785585------------- - Team turbo addicts - på en stripp nära dig nästa år När ska BMW sparka ner audi fråm toppen och ta över superstage!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.