AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
521

Värdering BMW 528 på Europabil

Hej, jag ska köpa en BMW 528. Är priset rimligt, gå in och kolla på den här länken och se.

Länk

Tackar för alla synpunkter!

Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
Min uppfattning är att det låter som ett schysst pris. Du kan säkert pruta några tusenlappar, kanske 230' jämnt?

Kolla med "kilen" här på forumet, han har goda erfarenheter av Europabil (och Esa).

Lycka till!

Ps. Nästa gång du vill ha svar på liknande fråga så rekommenderas forumet "Värdering".

roadZter
Be
109
Beemer
520i E39
Grymt snygg bil i varje fall. Lycka till med köpet!

/Beemer
Tack för svaret, sorry visste inte att det fanns en värderings forum.
BMW528M.

Sure thing, bor du långt borta?
Skall jag kolla något för dig?
Esa (Europabil) är bra köpte bil av honom i september, är där o kollar in hans bilar då o då de är alltid superfina..
Annars är det bara att beställa den bil du vill ha...

välstämd tretummare med F1 ambitioner Länk
Tjena Kilen!

Du har helt rätt, jag köpte den med en ny uppsättning 18 tums däck, eftersom de gamla var dåliga. Jag fick betala för de själv, eftersom han vägrade gå med på det. Men bilen var verkligen i toppskick, när jag tittade på den. Äntligen har jag fått min första riktiga bil, en BMW 528 med M-paket. Bilen har verkligen ALL, och då menar jag verkligen all utrustning. Jag var i Göteborg och hämtade den igår(bor i stockholm). Men på tillbaka vägen upptäckte jag att temp-nålen låg inte i mitten utan nästa på det blåa, jag ringde Esa direkt och han sa att det var termostaten, så han skickar en ny till mig och jag går till BMW och byter, så ersätter han mig för den kostnaden. Jag är verkligen supernöjd!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.