|
|
|
|---|---|
|
Hej. Funderar på att sätta i ett bättre framsystam i min 318is -90, nu till problemet. Det verkar inte gå att få bra ljud om man använder orginaluttagen nere vid fötterna, eller?. Hur ska jag göra?? Vill helst inte såga i dörrsidorna. "XiOUS" här på forumet hade även han funderat på detta ett tag men tillslut blev det dörrsidorna. Är det nån som har en annan lösning så skulle jag och säkert många andra bli nöjd och glad! | |
|
Köp eller bygg ett par kickpaneler och montera in, det förbättrar ljudet en hel del. Satsa på 6,5" eller 8" Men det är ju bara ett förslag, funkade dock bra för mej. bushman |
|
|
Jag satte in ett par Dls up5 i originaluttagen, med tweeters i A-stolpen... De kostar lite, men det är det värt... Aldrig kul att kapa i dörrsidor å hålla på.... |
|
|
Hepp! Samma som jag då! Låter helt OK med tanke på det relativt låga priset. ------------------------------ Magnus M, BMWcs NORD 4047 ------------------------------ 325iX -87 Opel Sintra 2,2 DTI -98 Länk Nuvarande åk:Länk Gamla bettan: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.