|
|
|
|---|---|
|
Har lite småproblem på min e34. Observera att alla inte säkertär problem bara jag som fattar små misstankar. Problem 1: Värmemätaren inte stiger högre än strax över första strecket. Problem 2: Kan inte få det kallt i bilen, alltid lite värme på. Problem 3: Har tänkt byta slangarna till sprutarmunstyckena på motorhuven för de böjer sig konstant så de stryps. några ideer på slangar? Problem 4: Vill någon städa min bil :P | |
|
Byt termostat och lufta ditt kylsystem. Knacka lite på värmeventilerna så ska du se att det löser sig. Kolla även temperaturgivaren så att den funkar. Länk |
|
| Jag fick precis luftat systemet rejält så det tvivlar jag på. men termostaten samt knacka på värmeventilerna skulle kanske hjälpa :) tack för tipsen.... | |
|
Tjena! Hur har det gått? Min bil tycks också lida av "Problem 1". Funderar på att börja med att byta termostaten. MVH Klabban |
|
|
Hei klabban! Garantert termostaten. Bytt den, så skal du se at viseren går til midten. Jeg hadde samme problem i fjor vinter... Mvh Paul Proud2BaBeemer!!! |
|
| Tack så mycket för hjälpen =) ni vet inget om de andra problemen? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.