|
|
|
|---|---|
|
någon som kan ge mig lite realistiska siffror en massa chipfirmor utlovar 22hkr till min 540 e 34 kan det stämma.hjälper det med filter och ferrita och race kat. då kanske 20hkr någon som vet. v8-power | |
ant |
vet inte vad du kommer få för ökning. men det är vanliga är att vad chiptillverkaren lovar, som regel inte håller. att det hjälper att byta kat. och avgassystem mot grövre grejer är ett riktigt antagande. ============================= Länk |
ant |
hur som helst så kommer det att låta så mycket goare om du byter till ett ferritasystem. bara det är ju ett klart plus tycker jag.. ============================= Länk |
|
kan man skicka boxen till qvarnis eller måste man köra dit var det nu e och få den chippad någon som vet 1500 kr e ju jä****t billigt V8-POWER |
|
|
getrag: du bör kunna få chippet skickat till dig med posten. Sedan kan du få det monterat någonstans i Malmö (förutsätter att det ska lödas dit, annars kan du byta själv!) Ring qvarnis själv och hör efter vetja! Han håller till i sthlm, för övrigt. Länk Med vänlig hälsning //Kalle H, BMW CS #5120 ______________________________ Länk |
|
|
Jag tror ditt chip sitter i en sockel så det är väldigt enkelt att byta själv. Mvh Patrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.