|
|
|
|---|---|
|
Länk | |
|
Vet tyvärr inget om bilen men ha inte bråttom när du köper bil! /Manray/ |
|
mase |
som han här uppe sa kolla noga.tyvärr okänd även för mej blixter och dunder.... |
|
MIN bil!! exakt likadan i alla fall! :-) Om milen stämmer, full s-bok, så är det ett bra pris! jevligt snyggt med diamantsvert met & svart skinn dessutom! *hehe* /Klas |
|
|
Har hört att de är ena riktiga skojare! Jag har haft kontakt med dem vid nåt tillfälle o de gav inte ett seriöst intryck. Bilen behöver inte vara dålig pga av det, men kolla bilen noga! M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
Jonas M3 |
köp min vet jag maila för info M-Tritschka |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Mejla och fråga "///M" Länk Han kanske har nån koll bor ju i Kristinehamn. Och som Anders Säger så är det nog flera här på forumet som varit i kontakt med en försäljare i dessa traker. MVH Hasso Länk |
|
Johan M3: Bor i närheten av dom som importerar dessa bilar, kan inte svara på om det är ett dåligt köp, men med tanke på priset så låter det faktikst lite mysko. Har även erfarenhet av en kille som köpte en Audi S2 därifrån, bilen höll i en vecka innan den började läcka olja. Så ja vet inte ja, har hört att provkörningarna från kusten där dom hämtas till Gullspång (ca. 7 mil söder om karlstad) inte är allt för mjuka. Så mitt råd, hitta en annan.. Mvh Johan |
|
|
ja säger bara: "kundbil" + nya sortens skyltar = mysko Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti |
|
|
Hej tack för era svar, det var nämligen så att 2 polare var på väg för att kolla på denna bil, och då tänkte jag lägga ut tråden om den men BMW power var ju som bekant nere större delen av gårdagen, därför kom den in lite sent. Dom kolla den, rena skiten tydligen, inget bottedrag samt rasslande motor, dålig lack mm....dom köpte en i Västerås på hemvägen istället, den var tydligen fin. JOhan |
|
|
Hitta en sak till som är lite skumt angående denna importör..kolla länken nedan..sedan söker ni efter denna på www.bytbil.com så får ni se skillnaden..det skiljer 1000 mil ungefär, kan juh vara felskrivet, men det låter konstigt. Länk |
|
|
Annonsören på mobile beskriver en skada på bakkofångaren men att förarbetet är gjort och att delar medföljer. Även att fälgarna på bild inte medföljer som den svenska annonsören också påpekar! Däremot påpekar han inte om det är en arkivbild eller om det är just den bilen (min gissning). Tittade på hans övriga bilbestånd och det är många "kundbilar" som han säljer. Min högst personliga tanke; Antingen så skriver han många/de flesta bilarna på släktingar eller bekanta eller så för att slippa redovisa vinst, allt för att slippa stå registrerad som bilhandlare och kan därigenom stoppa pengarna i fickan (höll på att skriva finkan:)) Eller så tar han väldigt många försäljningsuppdrag från kunder som inte verkar behöva sina bilar dagligen ;) Ingen handlare som jag skulle köpa bil ifrån. //Stephan ______________________________ Länk |
|
|
Företaget har varit i hetluften angående påstått mätarfusk i tidigare trådar: Länk Länk Företaget framstår kanske inte som det mest seriösa! Skulle nog dra mig för att själv handla bil där. Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.