|
|
|
|---|---|
|
Mittarmstödet på E39 med original BMW telefon går ju inte att fälla upp. Men på en del bilder ser det ut som om det ändå finns ett fack under. Så det borde gå att bryta sig in där eller?? Nån som vet mera? | |
| Finns inget fack under armstödet så försök inte att bryta upp det. Armstödet är dock justerbart i längsled. Trycker man handtaget uppåt kan man föra hela överdelen av armstödet framåt, men absolut inte uppåt. Som förvaringsfack får mannöja sig med de små på sidorna. | |
|
Jo jag vet, men själva armstödet (vid sidorna om luren) verkar lika tjockt som på bilar utan telefon. Och på bilden här ser det ut som ett fack under locket både med och utan tel eller?Länk |
|
Acke |
Jag har inte lyckats med att öppna mittarmstödet som inkluderar telefon i min bil. Men det vore ju bra om det gick. Man kan ju undra varför det inte går ??? Lite korkat ! 528I E39 Touring 1998 Välvårdat kostar mer |
|
Kanske något mindre plats inunder med lurhållare, kanske luren trillar av? Det finns klart en kabel också som böjs lite när man öppnar/stänger. Men den åker ju med redan nu när man skjuter fram armstödet, borde inte innebära nåt problem. Men jag kolla lite mera noga och återkomma. |
|
sebbe_bmw |
Det finns inget förvarings utrymme där under...det sitter bara kretskort till telefonen osv... Sebbe |
|
Funderar på vad detta är för ett kretskort, telefonen sitter ju bak i skuffen, lur och kortläsare ovanpå armstödet. Egentligen vill jag kunna lyfta mittkonsolen för att komma åt askfatet undertill, därav intresset även för ev. förvaringsbox. Nån som vet hur man kan komma in i mittkonsollen (och "boxen" under armstödet)? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.