|
|
|
|---|---|
anderz |
Har köpt en 525i touring -93 och med detta väder som råder så har jag svårt att få bort imman helt från framrutan, får köra på 3:ans fläkt med enbart blås på rutan för att hålla imman borta. Jag hade en 525i sedan -95 innan och den var det aldrig något problem med imman med,iof stora kliman i den men den var ju oftast avstängd på vintern. Ska det vara så???? |
|
Låter som igenssatta microfilter! Länk Mvh |
|
B.Lee |
Min polare har en e34-540i/95:a,han har haft samma problem och kan glädja dig med å säga att det är microfiltret som är igensatt.Han blev inte av med imman innan men nu funkar det bra!!! |
B.Lee |
Glömde att säga att du skall ha på Ac/Kliman rätt ofta faktiskt.Den är till för användning-inte för synens skull!Min vän har vanliga ac:n och själv har jag stora klimatorn som används friskt ett par gånger i veckan.Blås på bara! |
B.Lee |
Glömde att säga att du skall ha på Ac/Kliman rätt ofta faktiskt.Den är till för användning-inte för synens skull!Min vän har vanliga ac:n och själv har jag stora klimatorn som används friskt ett par gånger i veckan.Blås på bara! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.