AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
725

Mittkonsoll fram på E32?

Svärd
Finns det någon mittkonsoll att sätta mellan stolarna fram på E32an liknande den som sitter i E38?? Har sökt här men inte hittat något.

Alternativet är ju att ta en konsoll från E38an och sätta dit, men det är ju onödigt om det finns en som passar...

//Martin

GOTLAND har allt, förutom SALT!!
PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Beror på vad du menar med mittkonsoll. Vad vill du ha ? Armstöd, jalusifack ? Det finns ju ett antal option att plocka dit i daxläget. Allt från CD/kasettbandsställ till kylfack med plats för ca 4st burkar.

Mvh.Patric
Svärd
Okej, var hittar jag dessa optioner som finns då??

//Martin

Visa användare
4.704
J.L
BMW M2-24
Jag tror att man hitta alla varianter av mittkonsoleler i ETK:n om man orkar leta. Sedan är det bara att beställa från din BMW-handlare, men man får nog räkna med att det inte blir billigt. Jag är själv på jakt efter ett kassetfack i mörkbrunt "brasil-leder", men jag har inte vågat kolla upp vad de kostar än.
Visa användare
225
zaharald
750iaL -92
520i -89
ETK?

zaharald
Visa användare
4.704
J.L
BMW M2-24
ETK= BMW:s egna datorprogram för reservdelar, innefattar alla delar som finns på hela bilen, sprängskisser, artikelnummer på varje del osv.
finns etk'n att få tag på ngnstans ?? lite jobbigt att behöva springa till bmw handlare för att få kollat minsta del....

"Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999)

Jag räds inte långmilare !

Länk
ETK = Ersatz Teile Katalog.

Svärd
Ingen som har mittkonsoll då??

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.