AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.599

Varför har en del röd kryss på gubben till höger!

Sida 1 av 2
Visa användare
3.884
peter78w
530ia individual e60 -04
525da Touring//M e61 LCI -07
Ja varför det??? beror det på att man är avstängt???Hur kan man bli avstängt???? En kille som Christian P på forumet hade en röd kryss blev han avstängt på grund av sitt inlägg i formet???

Tackar för tips...

MvH Bmw 4-ever

PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Kan vara allt från övertramp på regler till en icke fungerande email adress.

Mvh.Patric
Tipset är att läsa forumreglerna:
Länk

/Micke
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Hej.

Och ni som inte orkar läsa så betyder det att de inte har en fungerande mailadress (om jag inte minns fel). =)

/Edvard
BMW CS # 4503
Tigerr
Höger är DITÅT: --->

Vänster är DITÅT: <---

Tigerr
Visa användare
77
zesy
M3 Coupé -96
528i Touring -99
523i Touring -06
Det är rätt Tigerr...iaf nån som kan skilja på höger å vänster :-)

///Henrik
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Rakt fram= MITTÅT

MVH
Hasso
Länk

st
1.442
styrman1
X5 4.4 -04
320DA -06
530XD -08
Höger och vänster...
Kan vi inte gå över till Styrbord och Babord?

Automat är bekvämt
Tigerr
styrman1 -- *blä* Du börjar låta som min farsa; "Jag som har skepparexamen.." ;)

Jag är bara en av dem som inte kan låta bli att skoja med folk om de skriver eller gör nåt "tossigt".. Ingen som blev sårad? Ber om ursäkt i så fall! :)

Nyckelring i silver (modellbeteckning tex: 5, 3, 7) Vad kostar en sånn?

Tigerr
gu
394
gurr
M5 -95
bumper.. men klickar man på huvudet kommer ju användarinformation upp. borde det inte hända nåt vid användarnamnet om adressen är felaktig, typ ett överkryssat brev? eller kanske ett kryss inne på "användarinfo-sidan". ett överkryssat huvud känns lite väl dramatiskt, bara för att mailadressen inte funkar. jag tror krysset beror på nånting annat. :)
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
gurr:
Tror det gör man i kyrkan och faktum är att det beror antingen på regelövertramp eller oftast att e-mail adressen inte fungerar. :)

wolv
330it -02
Tigerr:
Kolla in Länk de har några skitsnygga nyckelringar som inte finns till salu i Svedala...

gurr
M5 -95
wolv.. "§7. Vi förbehåller oss också rätten att när som helst göra ändringar eller tillägg till reglerna. När så sker kommer ändringarna att skickas via email till alla registrerade användare på den emailadress som uppgavs vid registrering. Användare vars registrerade e-postkonto ej fungerar spärras i samband med detta. (Alla användare måste ha fungerande e-postkonto)."

vadå, vad är det som spärras? folk med överkryssade huvuden verkar ju kunna skriva hur mkt dom vill här inne. men! dom får inte ta del utav dom nya reglerna som mailas ut till fungerande adresser. luddigt.

näe, har man ett kryss har man nog varit dum. :)
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Hehe ja du får väl tro vad du vill :)
Så här är det iaf: Mail skickas ut till dig om du valt att få mail när någon skriver i en tråd som du deltagit i. Om dessa mail inte går fram så upptäcks det att din adress inte fungerar och således får du ett rött ilsket kryss. Det hände mig en gång i samband med att jag fick strömavbrott här hemma (har mailservern i garderoben) :)

gurr
M5 -95
jamen då fyller inte krysset någon funktion alltså, iom att man fortfarande har tillgång till sidan? eller blir man bortkopplad efter ett tag om man inte åtgärdar det?
Gurr: Du kan se innehållet på sidan även om du har ett rött kryss, men du kan inte göra inlägg.

Den som har flest BMW när han dör vinner!
Länk
gu
394
gurr
M5 -95
wendtan.. ja givetvis! kryssen har hoppat dit i efterhand på alla tidigare inlägg såklart. tack ska du ha! :)
Tigerr
gurr --- Tack för länken! Mycket kul grejer.. Men jag bor inte i Svedala - Jag bor i Malmö! *ooooh* ;)
Sen så hittade jag inte den jag söker. Den eftersökta finns hos BMW, jag har bara glömt priset!
Den är i naturlig storlek av en del av modelbeteckningen, i detta fallet femman ur 525 - Och så är den gjord i silver! :D

Tigerr
gu
394
gurr
M5 -95
tigerr.. nu förstår jag inte? :)
Tigerr
gurr --- Nej, det förstår jag! Det var "wolv" som skickade länken! :)

Tigerr
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Wolv: Du kan inte kalla Sverige för "Svedala" när du pratar med en Malmöit. Svedala är en liten kommun/håla som ligger ett par mil öster om malmö nämligen :-)

Länk

gurr: det var nog till Wolv som tigerr ämnade att skriva :)

Med vänlig hälsning
//Kalle
______
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.