AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.250

Telefonkort i E39ans telefon?

Vad är det för bautakort man ska stoppa i?

Qvarnis
Stort SIM kort!! ( har du inte haft GSM anno -94 va??) adapter finnes hos bl.a. Clas Ohlson
Om man köper ett kontantkort typ utan att plocka ut det lilla kortet skulle det passa?

Qvarnis
PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Ett vanligt fullsize kort. Tydligen kan det vara problem med volten på vissa kort (sök inlägg). Telia's Refill kontantkort fungerade utmärkt för mig ivf.

Mvh.Patric
PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Jepp, helt riktigt !

Mvh.Patric
Har ni koll på hur man låser tangenterna på telefonen? Som det är nu så piper det ju mest hela tiden när man lägger armbågen på.

Qvarnis
Ma
1.746
Magnus M
i4 M50 2023
M1000XR 2024
Ett känt problem utan lösning... råkade ut för samma sak på min då jag hade den.
Funderade på att lägga en plexi ovanpå men det är svårt att få det snyggt.
Men så kom det ju tvillingar och familjebilen blev en Opel Sintra minibuss istället (den som du inte kunde chippa) så då blev man av med det "problemet".

------------------------------
Magnus M, BMWcs NORD 4047
------------------------------
325iX -87
Opel Sintra 2,2 DTI -98
Länk
Nuvarande åk:Länk
Gamla bettan: Länk
sebbe_bmw
Jag har inbyggd telefon i både X5 och 540 och det är tangentlås på när den ligger fast i hållarn... Kanske ngn inställning!

Sebbe
bm
363
bmwkungen
Mercedes E klass 2018

Har tangentlås jag med, bara den ligger i hållaren.

Vet någon hur man slipper mata in pinkoden varje gång bilen varit avstängd en tid. Lite överarbetat att trycka in den varje dag.
sebbe_bmw
BMWkungen: Det finns en inställning för det!
Kolla i instruktionsboken... Ganska svårt att hitta med det finns där!!

Sebbe
Knapparna är nog låsta nu när ni säger det, när luren ligger i hållaren. Till/från knappen är det inte kan jag intyga...
PIN-koden kan man välja till eller från som på alla GSM-telefoner. Brukar finnas under säkerhetsinställningar, menyerna i BMW:s motorolalur tillhör dock inte de roligaste att navigera runt i.

FP
Visa användare
157
Mr Skidmark
318dAT-09 M
BMWkungen!
Du har väl en vanlig mobil (bärbar), dom brukar vara lättare att hitta inställningarna i. Gör då bara som Folke skriver.

GL

PS.hittar du inte inställningarna kan du maila mig
kanske jag kan hjälpa dig DS

MVH

Mr Skidmark

SÄNK FORDONSSKATTEN FÖR DIESELBILAR
Billigare Angel Eyes
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.