|
|
|
|---|---|
|
Vad är det för bautakort man ska stoppa i? Qvarnis | |
| Stort SIM kort!! ( har du inte haft GSM anno -94 va??) adapter finnes hos bl.a. Clas Ohlson | |
|
Om man köper ett kontantkort typ utan att plocka ut det lilla kortet skulle det passa? Qvarnis |
|
|
Ett vanligt fullsize kort. Tydligen kan det vara problem med volten på vissa kort (sök inlägg). Telia's Refill kontantkort fungerade utmärkt för mig ivf. Mvh.Patric |
|
|
Jepp, helt riktigt ! Mvh.Patric |
|
|
Har ni koll på hur man låser tangenterna på telefonen? Som det är nu så piper det ju mest hela tiden när man lägger armbågen på. Qvarnis |
|
|
Ett känt problem utan lösning... råkade ut för samma sak på min då jag hade den. Funderade på att lägga en plexi ovanpå men det är svårt att få det snyggt. Men så kom det ju tvillingar och familjebilen blev en Opel Sintra minibuss istället (den som du inte kunde chippa) så då blev man av med det "problemet". ------------------------------ Magnus M, BMWcs NORD 4047 ------------------------------ 325iX -87 Opel Sintra 2,2 DTI -98 Länk Nuvarande åk:Länk Gamla bettan: Länk |
|
sebbe_bmw |
Jag har inbyggd telefon i både X5 och 540 och det är tangentlås på när den ligger fast i hållarn... Kanske ngn inställning! Sebbe |
|
Har tangentlås jag med, bara den ligger i hållaren. Vet någon hur man slipper mata in pinkoden varje gång bilen varit avstängd en tid. Lite överarbetat att trycka in den varje dag. |
|
sebbe_bmw |
BMWkungen: Det finns en inställning för det! Kolla i instruktionsboken... Ganska svårt att hitta med det finns där!! Sebbe |
|
Knapparna är nog låsta nu när ni säger det, när luren ligger i hållaren. Till/från knappen är det inte kan jag intyga... PIN-koden kan man välja till eller från som på alla GSM-telefoner. Brukar finnas under säkerhetsinställningar, menyerna i BMW:s motorolalur tillhör dock inte de roligaste att navigera runt i. FP |
|
|
BMWkungen! Du har väl en vanlig mobil (bärbar), dom brukar vara lättare att hitta inställningarna i. Gör då bara som Folke skriver. GL PS.hittar du inte inställningarna kan du maila mig kanske jag kan hjälpa dig DS MVH Mr Skidmark SÄNK FORDONSSKATTEN FÖR DIESELBILAR Billigare Angel Eyes |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.