|
|
|
|---|---|
Liten_men_snabb |
Länk Är den inte underbar? Ngn som vet va som skiljer M roadster -99 o -01 i motor o prestanda? Stod på den hemsida att den nyare ska göra 0-60 mph på 4.5 sek. Sant? |
|
Jo den väcker ett visst ha begär :) -01an har fått några hästar till 325 närmare bestämt. Och 0-100 gör den iaf på 5.3 |
|
Liten_men_snabb |
Men gäller inte det modeller fr o m 2002?? Kollade i modellguiden hrä på bmwpower.nu?! Hmm..så det är några kubik större motor oxå? Va e poängen? ;) Skillnaderna är ju inte så stora. |
|
mm...gtr.... men smakar det så kostar det, det kan jag lova er. för dom slantarna skäms jag inte för att säga att jag hade bytat märke, åt det röödare hållet =) Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti |
|
|
Lite bättre än BMW's pressbilder :) Länk Försäljningsbroschyr: Länk |
|
|
Finns det ute för försäljning än?? noterade dessutom att huvarna inte är identiska...... /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 "BMW M3 E30 -Den första och RIKTIGA M3:an" Länk |
|
|
jorå, det e bara o ringa din lokala handlare så fixar han fram en ;) nja... den på bilderna tror jag e nån förproduktion som typ nån oljeshejk har specialbeställt. oavsett om den finns i "handeln" eller inte så tror jag inte du behöver speciellt många fingrar för att räkna hur många som kommer till schweden =) snacka om kompromisslös gt-vagn...! Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.