|
|
|
|---|---|
|
Är ute efter en MOMO ratt till min BMW E36... Vart hittar man en sådan till rätt pris? Mvh. Robban Johansson | |
|
Jag har en Momo champion ratt som är till salu. köpte ratten av en kompis och beställde nav för 600kr. Men har inte monterat den för 1500:- så är den din. Och navet passar m3. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Min M3 DAYTONA Länk --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Min M3 MUGGELOROT SÅLD--------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
|
|
Du m3efl jag måste bara säga att du har en grymmt fet kärra ..blev en aning avundsjuk ..har du bytt till 97ans front själv? i så fall va det svårt MWH robban |
|
|
Det satt på när jag köpte.. Roligt att du gilla bilen :=)) --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Min M3 DAYTONA Länk --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Min M3 MUGGELOROT SÅLD--------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
|
|
Är mycket intressant! Maila mig gärna bilder på den. Adressen är: quetrax@telia.com Mvh. Robban Johansson |
|
|
så ser den ut.. Länk kostar 2175:- utan nav. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Min M3 DAYTONA Länk --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Min M3 MUGGELOROT SÅLD--------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
|
|
Såg ju nice ut, har dock hört att det ska vara olika nav beroende på om det suttit airbag i bilen eller ej, stämmer detta? Mvh. Robban Johansson |
|
|
Alla m3 e36 har ju airbag eller? --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Min M3 DAYTONA Länk --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Min M3 MUGGELOROT SÅLD--------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.