|
|
|
|---|---|
|
var bara tvungen.... Länk MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 Länk | |
|
Vad är det för motor i den bilen, kan det vara en S14 eller? Tycker det ser ut som det, men jag kan vara ute och cykla i regnrusket också. "Letar efter en trimmad E28" |
|
| Är det verkligen en e21? Den ser ju ut som en 02:a över rumpan?? | |
|
Visst är det en E21. Men som Johan skriver, det ser skumt vid "rumpan" (kan nog bero på att den är rejältbreddad?). Eller så kanske det är en tidig modell av Compact? =) _____________________________________ När det gäller körglädje så är svaret E21! |
|
|
Nu har jag nog hittat denvåta e21 drömmen...vem vill vara värst på bamträffarna i sommar? Bara 200000....pund :-( Länk MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 Länk |
|
|
Nog är det en E21 och den har då ingen 16v under huven... |
|
|
tvalkoppen! Är du säker på att det inte sitter en 16v-motor i den? _____________________________________ När det gäller körglädje så är svaret E21! Länk |
|
|
Har inte denna diskuterats förut här på forumet och att det kom frams till att det var en S14 motor i den e21:n? Bilen har varit uppe förut i alla fall vet jag. |
|
|
På den vita rörrams e21 så sitter där ingen 16v...kolla efter tändkablarna. Men på den grön/vit/gula grupp IV så ligger där en f2 motor, jag tror att det är en m12/7 MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 Länk |
|
|
fick bilsport idag, kolla in den feta svarta e21:an från Jakan Racing!!! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.