|
|
|
|---|---|
|
Ikväll, 26 nov, kl 22.10 i SVT 2 går nån dokumentär om bilar, bl.a. handlar det om en man som har en BMW :) Bara så ni vet ;) MVH Niklas [ÖVNINGSKÖR] ICQ: 85989541 | |
|
Tack för tipset! Det verkar vara mer än BMWn som gör det värt att slå på TVn. Mvh, Steaman |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Timell får man ju inte missa.Sedan har jag en fyrbent som springer osså:)) Då blir det uppesittarkväll då. MVH Hasso Länk |
|
-------------------------------------------------------------------------------- Tid: 2210 - 2300 ShowView | 3959133 | Titel: Kamera: Hela bilen - Imdb Övrigt: Vad kan man göra med en bil? Släppa den från hög höjd, bränna upp däcken och köra rakt ut i en sjö. I denna skruvade dokumentär av Jenny Bergman och Malin Skjöld möter vi Stina, Lars och Fredrik som ägnar sina bilar lite mer uppmärksamhet än vi andra. Men egentligen handlar filmen inte så mycket om bilar. Text-tv 299. Även textat 30/11. Detta är vad programmet handlar om så det är väl bara att bänka sig då ! Kul att du tipsar, hade nog inte sett detta annars, mera sådant och tack för tipset! Frazze |
|
| Vad är det för fel på Milan - Real Madrid (Italien resp. Spaniens svar på Bajen.....) i kväll? | |
mase |
svaret e enkelt.Arsenal!!!! blixter och dunder.... |
|
Tja, var ju ingen såndär kanonhöjdare. Jag skulle inte vilja träffa på killen i BMW:n ute på vägarna; pratar man i telefon och byter byxor samtidigt som man kör i mörker med innerbelysningen tänd känns det inte som att man kan vara särskilt fokuserad på resten av trafiken... /Micke |
|
| Undrar hur man lyckas hitta så många freaks som dom lyckats hitta... :-) | |
|
Det vore roligt att veta vad det var för "mirakelmedel" de använde bland annat på "tantens" Porsche. "Letar efter en trimmad E28" |
|
|
Kärringen som åkte Porsche var iskall.. Och gammel gubben var skön han oxå.. Jag vill ha tag i medlet dom hade, på Porschen bla //Bimmerman Zim Zimma here's my bimma Länk Varning för SUSAB |
|
|
Hur fan kan man köra Porschen på vintern och ha hunden i den??? :-( Känns som att det låg lite ironi bakom det där medlet =) Mvh Tobbe |
|
|
Bimmerman: Hoppas du inte menar gubbdj_n som backade ett par hundra meter på motorvägen? |
|
|
Ja när man ser hur många puckon det finns i trafiken så e de inte konstigt att det sker en massa dödsolyckor!!! backa på motorvägen , byta byxor m m o dom verkade helt förvirrade oxo hela bunten ju... suck o puusssst.... |
|
|
Kane Japp, precis han menade jag. Han var ju iaf duktig och svängde in till kanten när det kom bil :)) //Bimmerman Zim Zimma here's my bimma Länk Varning för SUSAB |
|
Peppes |
Vet någon om programmat går i repris och i så fall när? |
|
Japp, 30/11 på svt 2. Mitt på dagen någon gång, tror jag. "let the Best Machine Win!" |
|
|
Programmet var ju ren skit rakt ut sagt, och enligt min mening handlade det inte alls om bilar utan mer om människor. Men det verkade bättre när jag läste på text-tv innan... Det var ju värre än "Trix i trafik". Det där rengörningsmedlet skulle vara kul att få veta vet det var!! MVH Niklas [ÖVNINGSKÖR] ICQ: 85989541 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.