|
|
|
|---|---|
|
Fullutrustad, utom helskinn, sportstolar i halvmocka istället. (ej färddator heller) Bilen har gått 5200 mil. mkt bra skick. Tacksam för svar! Mvh/Stefan | |
|
Någon som har någon bra gissning. Simon verkar ju ha bra koll på priser så ett svar skulle uppskattas. Mvh/Stefan |
|
| Privat är väl ett pris på cirka 200' ganska normalt om bilen är i det fina skick den borde vara. | |
|
Hejsan, jag har inte speciellt bra koll på e46 faktiskt, mest på e39 och e34. Skulle tro att 200' är i underkant om den är svensksåld och eftersom den uppenbarligen är fullutrustad (förutsätter att det innebär verkligen fullutrustad) dvs t ex DSC, navi, PDC, CDväxlare, etc etc. Är den svensksåld skulle jag tippa snarare på 220-240' faktiskt. Import kanske 10-30' beroende på hur fixerad köparen är på att bilens försäljningsland. Simon |
|
|
Hej, Simon. Bilen är en E36:a, skrev det i rubriken, men glömde skriva det i texten. Mvh/Stefan |
|
|
Ok, då ändras värderingen helt klart. Kanske 180' då....????? (osäker) E46or 323 och 328 sedan börjar där någonstans med mer mil, men ofta med hyfsat med utrustning.... Simon |
|
| Tror att 200 är ganska lagom med tanke på att det är en E36:a. | |
|
Hej. Runt 180.000:- gissar jag på. Eftersom man för 200.000:- kan köpa E46:or bla 328. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.