AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
471

värde på 328i E46

silvermetallic med svart sportläder, acc, dsc, alu, radionavi, hifi, cd-vxl, pdc. allt utom automat och sportchassi tror jag. Det är en -98 med 10000 mil fullservade, uppkollade pch garanterade mil. vad ska den kosta?

Mvh Johan
Är det en sen e36:a eller en tidig e46:a?

Simon
E46, uttagen juli -98.
Skulle tro att den står högt (med mina värderingar) 190-210' skulle jag tro,den är verkligen välutrustad, dock dryga tre år gammal iofs.

Hoppas att jag inte upprört någon nu...:-)

Simon
Mr
1.141
Mr C
BMW X3, 2,0D -15
Jag håller med om prisläget. Har sett annonser i det intervallet, utan att ha sett bilarna iofs. I det prisintervallet förekommer det nog en del prutning så jag vet inte vad slutpriset hamnar på. Jag tycker att det är mycket bil för pengarna. Din bil hade väl ett listpris på närmare 400' med den utrustningen i Sverige.

Mr C
Nejdå ingen risk att uppröra mig, det är inte min bil (ännu). Den står på BMW i Tyskland. Men som vanligt är det tveksamt om det är värt att ta hem den, eftersom den kostar 200 kkr därnere. Någon som kollat på liknande bilar här hemma? Hur ser de ut?
Känns som det är dags att byta upp sig.....

Mvh Johan
Har inte kollat på någon i tyskland. Såg på på BMWbörsen som hade den utrustningen -navi,men hade 18' fälgar med 12 000 mil. Den var svensksåld och begärdes 180' för. Denna har mer utrustning och lite mindre mil.

Själv tycker jag att man får mer för pengarna på en e39 av valfri modell för samma pengar, bekvämare och marginellt långsammare.

Simon
Simon, var fanns bilen du tipsade om? Jag hittade ingen svensksåld. Ligger den under E46, eller?

Mvh Johan
Det var typ tre veckor sedan, den kanske är såld...hade Alpinafälgar, Karlskoga tror jag att den fanns i.....

Simon
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.