|
|
|
|---|---|
|
Jag har provkört en X5 idag, varför kändes den så sportig o lätt i trånga utrymmen jämfört med 540? Den är juh tyngre! Vad är skillnaden? välstämd tretummare med F1 ambitioner Länk | |
| Du sitter högt och har stora däck? | |
|
Kan det bero på att framvagnen är annorlunda i 540 jämfört med X5 4.4. Har aldrig kört en 540 själv men har läst här på forumet att folk upplevt den som tungstyrd. Tror i och för sig att det kan vara psykologiskt också, du sitter högt och har bättre koll på saker runt omkring. Jens |
|
|
Den känslan fick jag också när jag körde en liknande bil, en Mercury Mountaineer. Den kändes smidigare än min lilla Z3:a till och med! ________________________________________ Länk |
|
|
Kombinationen med en hög bil, bra sikt, servotronic får X5:an att bli lätthanterlig även i små utrymmen. Sedan är den faktiskt något kortare än en E39, handlar om 13-14 cm. Kan också spela in i helhetsintrycket. |
|
| Beror på höjden samt att det faktiskt är en sportig bil. | |
|
Hmmm.... Blev mycket sugen...... Grymt skön o köra.. välstämd tretummare med F1 ambitioner Länk |
|
Bavaria |
Nyfiken på att höra om nån kört 4,6:an här? den verkar riktigt intressant..men lite dyr tyvärr.. |
Scheckheft |
hej kilen, din länk funkar inte. Den här gör det däremot :) Länk X5 4,6 ska det vara. Ska nog köpa en lott i helgen... /Scheckheft |
|
Nää de hade ingen inne körde 3,0.... Men så fort det finns o tillgå skall jag prova.... Men priserna är löjliga har hitta beg. som ligger högre än BMW Sverige... välstämd tretummare med F1 ambitioner Länk |
|
sebbe_bmw |
Här har vi en som haft beställning och kört en 4.6!! BMW fick inte in tillräckligt många 4.6 i år så jag fick ett bra pris på 4.4 eftersom de hade godtagit min beställning men sen ändra sig=( Men det är en vagn som går utan dess like!! Ngt stötig men men.. Sebbe |
Bavaria |
Sebbe...hur lång väntetid hade du på din 4.4:a? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.