|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet något företag som säljer kopior på rieger eller andra kjolpaket till e30?? | |
| Kolla på vanadisgummi, dem har rieger. | |
|
Hejsan Gå in på denna sida: www.dns.trading.sida.nu Dom har rieger kopior till skit bra pris. Ex:frontspoiler endast 1990:- |
|
black beemer_1 |
förfasiken köp ej KOPIOR jag köppte och det va såå fel,passa inte alls,,fick skära o dona för att få ditt skitet,tog mig veckor.och ytan va alldeles konstig,värsta slipet,samt att materialet va icke så starkt,minsta nudd så kändes det som allt sprack,detta kom och kosta mig lika mycke som orignal i slutändan me tanke på att lackarn va ej glad av den dåliga utan samt vilket jobb jag själv hade KÖPA ORIGINAL ,det enda rätta,,rieger från tex Länk så vet man vad man får man kör inte bil under 8cyl |
black beemer_1 |
har man ont om pengar börjar man med en del i taget om man årkar betala frakterna,det gjorde en bekant,först front,lacka montage,sedan vart det sidor och bak del månaderna efter känns nästan som en räntefri avbetalning men man får inte allt på en gång ännu en gång KÖP ORIGINAL Jag minns jag fick tillomed skära i blinkersen för att få dom att passa i E-30 kopia rieger kjol jag tänker inte nämna företaget jag köpte av,men jävligt besviken va man man kör inte bil under 8cyl |
black beemer_1 |
länken jag gav går till DALHEMS =original prylar till vettiga priser,skulle själv ha köpt där igentligen man kör inte bil under 8cyl |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.