AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.978

Nya Bond rullen: vad jag saknar BMW!

Sida 2 av 2
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Captur Intens II-19
Hmm du var det nog en tidigare Bondfilm för i detta fall var det T28 som användes, har inte koll på Bondfilmerna och vicken som är vicken men enligt säker källa så var det T28 dom tillverkade då. 98-99 eller nått sånt.

MVH
Hasso
Länk

Använder inte Bond en P800 i filmen? Tyckte jag såg den på trailern!

/Manray/
Sorry Manray, vad är en P800?
Don't be sorry! :D
P800 är en telefon gjord av SonyEricsson som liknar välditgt mycket en handdator! (Ganska lik 7650)

/Manray/
Tycker att filmen var rätt kass. Förra filmen var betydligt bättre. Men det kan vara kul att se ändå.

Jag tyckte mig hitta en BMW-detalj, förutom de BMW-utvecklade Range Rover som var med, och det var att de mindre svävarna i början såg ut att ha E36 M3-backspeglar. Ni som ska se filmen kan väl kolla extra noga:)
Manray: jag instämmer. den likande P800 men var ändå lite ändrad för att passa Bond.
Såg Filmen på Bio igårnatt och kan inte instämma med ovanstående.

Förutom lite väl overkliga grejer som när dom släpper ut en Lambo och en Fiat (Ferrari) från ett plan och dom sätter sig med huven först i en åker :)
Så tyckte ja filmen var mycket mer Bond än dom sista filmerna som är gjorda av Pierce Brosnan.
Riktigt lyckad och välgjord.
De enda som saknades var en värsting Z4.
Dock Aston Martin Vantage e en passande bondbil.

Hasso: tror de är Golden Eye där T-28:an e me.

Den som har flest BMW när han dör vinner!
Länk
MD
298
MDcruiser
545iA Touring -05
525iA Touring -02
Björk, det är en bra story. Lite för bra för att vara sann. Aston Martin blev inte approcherade av filmbolaget. Ford blev däremot.
Historien jag berättade berörde inte senaste filmen utan då BMW tog över kontraktet. Med största sannolikhet är det också en skröna.
Visa användare
254
hugabuga
323 -85
325 -89
320 Tourin -89
Det är m3 speglar på svävarna...
Vem vet dom kanske fick spons av BMW??? :)

//Peter
Ingen tvekan att det är M3, men är det original eller kopia ???
Väldigt kasst monteringskit !!! :-o

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.