|
|
|
|---|---|
|
Tjenare jag monterade en M-ratt-94 på min 320-94. Den passar bra men det är inte alls samma på själva navet. Airbag kontakten finns det ju ingen sladd så jag kan inte sätta in den i kontakten under rattstången, tutan fungerar ej osv osv. Är det så enkelt att ratten helt enkelt inte passar att sätta på 320 sedan? Hjälp mig snarast. Live Fast die Old | |
|
Kan någon hjälpa mig med detta snarast Live Fast die Old |
|
|
Är M-ratten du pratar om den med 4 ekrar, ganska stor mittdel där airbagen sitter och som inte har något riktigt BMW-emblem? I så fall kan ja säga att jag har en kompis som hade denna i en 320iC -93 och även i den 328iC -95 han senare bytte till. Med andra ord så borde den ju då även passa i en -94. Det är inte så att du också måste byta navet? |
|
| Hej näe det är den tre ekrade versionen som suttit i M3-94a, airbagkontakten har jag svårt att få på plats men den går ju på rattstången osv, så de är ju inge problem. | |
|
M-ratten finns väl både med och utan airbag! Troligen har du fått en rattkrans som inte är avsedd för airbag. Mvh |
|
|
Fanns det en 3-ekrad M-ratt till E36 -94? Vet att det fanns en 3-ekrad sportratt i läder för den hade jag själv i min 328:a. Gissar på att rattnavet behöver bytas. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.