|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Trevligt kan du göra ett ägarbyte på en Porsche 911 GT3 åt mig?!:DDDD Jag har inte behörighet till det (ännu);) Kanske du kan hjälpa mig i framtiden med sambandsnummer för diplomater?! (Kan ta lite lång tid ibland + öppettider för faxen) M V H Stephan ______________________________ Länk |
|
| Tyvärr kan jag bara göra ägarbyten på BMW :DDDD Har inte fått Porschebehörigheten än :p | |
|
Stephan: e dom smalare än 225/50/16 så hämtar ja dom på studs :) O lovar att köra med dom året runt:) gärna på rostig plåtfälg om du har. :)) Men att du jobba där framgick ju av reportaget av din enormt vackra Alpina ju. Det var dock inte populärt o lägga ut uppgifterna här, då dom blev bortagna. kan iof förstå det. Den som har flest BMW när han dör vinner! Länk |
|
|
*wendtan* Tack för komplimangen! Ang. ägaruppgifter så förstår jag att de tog bort det! Är alltid svår balansgång vad man ska/kan skriva och inte...Det är tur att moderatorerna finns trots allt:) M V H Stephan ______________________________ Länk |
|
ant |
bilen verkar var inregistrerad i sverige år 2000? reg nummret börjar ju på R och vad jag har förstått har alla bilar som nyregistreras år 2000 R som första bokstav. 2001 var det S och 2002 T. ============================= Länk |
ant |
att person uppgifterna togs bort är ju inte så konstigt då PUL (personuppgiftslagen) lagen gäller?? ============================= Länk |
|
Bilen är inregistrerad år 2000. Bilen är besiktigad maj 2002 men avställd i dags datum. ______________________________ Länk |
|
|
Kanske skrev kanske lite konstigt i förra inlägget. Menade inte att låta negativ till att den är avställd. |
|
|
>fredriknilsson varför kan man se modellbeteckningen på bilen bara på en den fax? ngn 320 ja körde ut stod det bara BMW o ngn m3a där stod det m3...?? tack på förhand... |
|
| Det beror på vad det står på anmälan om registrering. Vi skriver in det vi får anmälan om. Nu görs större del av registreringen av bilprovningen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.